Kanama

Riskli GebelikHamilelik Psikolojisi
haticeserbet profile picture

haticeserbet |

13 haftalıkken 17.04.2026 günü çok şiddetli kanama yaşadım hastaneye gittim yatışım yapıldı aynı günün akşamı kanmam bitmişti ertesi gün doktor ilaçlarımı yazıp taburcu etmişti bebek kalp atımı iyidi bebek iyidi ama kanama alanı olmuştu 6x2 cm di 11 gün geçti gece kahverengi çok koyu siyaha yakın kanama oldu pıhtı düştü sonra azaldı kırmızı kanama olmadı hiç şuan çok korkuyorum bebeğime birşey olmuş mudur

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

Tripletsmom profile picture

Geçmiş olsun öncelikle. Bende buna benzer bir şey yaşadım ve yaklaşık bir buçuk ay boyunca koyu renk kanama geldi , dediğiniz gibi siyaha yakın belki de bazen siyah. Doktorum içerde biriken oksitlenmiş kan çıkışı diyordu. Çok şükür sonrasında azalarak bitti ve kırmızıya dönmedi. Eğer rengi bu şekilde devam ederse korkmanıza gerek olduğunu düşünmüyorum, 20-30 güne kadar bu şekilde olması normal bir süreç. Siz tedbiri bırakmadan tedirgin de olmadan sürecinizi geçirmeye çalışın 🌸

Yanıtlar

haticeserbet profile picture

Evet bugün 2. Günüm halen devam ediyor özellikle sabaha karşı ve 1 2 kadar devam ediyor akşama doğru azalıyor sürecim çok zor oldu 4 sene bekledik bu bebeğimizi ve tüp bebek tedavisi gördüm ve 2. Transferde tutundu bebeğim o yüzdenn çok korkuyorum sürekli uzanıyorum inşallah biran önce biter ve bir daha yaşamam peki siz kaçıncı haftada olmuştu kanamanız ve yoğun muydu kanamanız bebeğinizin cinsiyeti nedir acaba allahım inşallah sağlıcakla kucağınıza Almanızı nasip etsin 🙏

Tripletsmom profile picture

12.haftada yaşadım, neredeyse iki bardak şeklinde kırmızı renkte kanamam oldu . Benim gebeliğim çoğul gebelik, öksürmeye ve enfeksiyona bağlı rahimde yırtık oluşmuş. Yani sizinki gibi bebeklerin kesesinde bir sorun yoktu. Tedavinin ardından taburcu edildim fakat yaklaşık 1 ay diyeyim tam hatırlamıyorum ama uzuun bir süre siyaha yakın kanamam oldu , ped kullanıyordum doktorumda haberdardı zaten. Sonra progestan fitil kullanımına geçmemle o oksitlenen kan çıkışı da durdu , 29 haftalık oldum hala fitil kullanıyorum tedbir amaçlı doktor takibiyle ama sizde öyle bir durum olmaz inşallah, her gebelik aynı değil benimki riskli olduğu için hala devam ediyor bazı şeyler. Bende o kanamayı görünce çok korkmuştum panik oldu herkes ama her kanama düşük değilmiş, çok şükür ikimiz için de. Rabbim sağlıkla ve kolaylıkla kucağınıza almayı nasip etsin size de 🙏🏻💖🩵