Anne karnında sol ayakta çarpıklık

haticeserbet profile picture

haticeserbet |

18+1 hamileyim ve bugün kontrolümüz vardı doktorumuz kontrolde ilk kalbe baktı çok güzel atıyor dedi midesine kafasına baktı ölçümler gayet normal sonra ayaklarını ellerini gösterdi ve sonra sol ayağında sıkıntı olduğunu söylüyor içe dönüklük var göremiyorum tabanını dedi sağ ayağı görebiliyorum ama sol ayağı göremiyorum dedi biz ikili tarama testi yaptırmıştık herşey normaldi 3 lü 4 lü testte de gerek yok demişti doktor 2 Li tarama iyi çıktı diye ama doktor şimdi diyor ya kromozomm kaynaklı da olabilir sadece ayakta da problem olabilir dedi eğer sadece ayaktaysa doğunca tedavilerlerle düzeliyor dedi ama kromozomsa kürtaj olmak gerekir diyor ve bebeğim tüp bebek 4 sene savaş verdik 2. Denemede tutmuştu çok korkuyorum doktor 10 gün sonra tekrar bakalım dedi eğer hayla anıysa ondan sonra detaylı ulturoson ve fetal dna yapılması gerekiyor dedi

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

haticeserbet profile picture

İnşallah Hiçbirşey yoktur 🙏

Anne karnında sol ayakta çarpıklık için cevap | Momy