13 haftalıkken 17.04.2026 günü çok şiddetli kanama yaşadım hastaneye gittim yatışım yapıldı aynı günün akşamı kanmam bitmişti ertesi gün doktor ilaçlarımı yazıp taburcu etmişti bebek kalp atımı iyidi bebek iyidi ama kanama alanı olmuştu 6x2 cm di 11 gün geçti gece kahverengi çok koyu siyaha yakın kanama oldu pıhtı düştü sonra azaldı kırmızı kanama olmadı hiç şuan çok korkuyorum bebeğime birşey olmuş mudur
Kanama
Cevaplar
Evet bugün 2. Günüm halen devam ediyor özellikle sabaha karşı ve 1 2 kadar devam ediyor akşama doğru azalıyor sürecim çok zor oldu 4 sene bekledik bu bebeğimizi ve tüp bebek tedavisi gördüm ve 2. Transferde tutundu bebeğim o yüzdenn çok korkuyorum sürekli uzanıyorum inşallah biran önce biter ve bir daha yaşamam peki siz kaçıncı haftada olmuştu kanamanız ve yoğun muydu kanamanız bebeğinizin cinsiyeti nedir acaba allahım inşallah sağlıcakla kucağınıza Almanızı nasip etsin 🙏