tugba.fb.ksk
Konular
Destekli oturma
siz kaç aylıkken destekli oturtmaya başladınız biz 3 buçuk aylığız sizce şimdiden destekli oturma minderi alayım mı?
Yanıt yok
Son gönderi: 5 ay önce
menenjit 2. doz
arkadaşlar menejit aşısı 2. dozu olanlar ateş yaptimi ve kaç derece oldu atesi
Yanıt yok
Son gönderi: 5 ay önce
3 aylık bebişleri olan İzmirli anneler♥️
İzmir'de olan bebişleri benim bebisimle aynı ayda olan anneler tanışalım ve birbirimize bilgi aktarımı sağlayalım
Yanıt yok
Son gönderi: 5 ay önce
Cevaplar
bence göturmelisin mama kullanıyorsan oda yapar
merhabalar takip etmiek isterim
merhaba Yeşim hanım sizler 3 ayda neler yaşıyorsunuz
benimkide sürekli emiyor ama geceleri yatmadan mama veriyorum daha iyi oluyor peki gaz damlası olaraktan hangisini kullaniyorsun
Anladım ben 2 tane gaz damlası kullanıyorum forbiome ve bigaia benimki yalancı meme kullanıyor birde hangi doktora gidiyorsun
Ben Bornova'da oturuyorum ama semiklerde özel metropol şemikler tıp merkezine gidiyorum orası bana baya uzak oluyor
bence anne sütüne devam et benimde az geliyordu ben bebeği emzirdikten sonra sagiyorum sagmakta sütü arttiriyor
bende o damlayı kullanıyorum ve çok memnunum
benim 37.6 oldu fitil attık artık o düşürdü
biz şuan 3 buçuk ayligiz 2 kere olduk
siz kaç tane vurdurdunuz
anladım biz birdaha Mart ayında olucaz
bizde 3. ayda başladık 2 doz olduk Mart'ta birdaha 2 doz yapicak
ben kullanıyorum ve çok memnunum çok güzel gaz çıkartıyor
normal benim oğlum 3 buçuk aylık azdır elinin ayağının sıcak olduğu doktorum ile konuştum normal dedi
sezeryenda omurilikten vurdukları için bebeğe ilaç gitmiyormus ben onu sordum doktoruma
benimkide öyle uyuyordu yalancı memeye alistirdim iyicene daldiktan sonra onu cikartiyorum
Tamam çok teşekkür ederim
çok teşekkür ederim