bebeğim bugün ilk aşısını oldu 1 saattir elleri ve ayakları buz gibi oldu bu normal mi
el ayak soğukluğu
Cevaplar
normal benim oğlum 3 buçuk aylık azdır elinin ayağının sıcak olduğu doktorum ile konuştum normal dedi
bebeğim bugün ilk aşısını oldu 1 saattir elleri ve ayakları buz gibi oldu bu normal mi
normal benim oğlum 3 buçuk aylık azdır elinin ayağının sıcak olduğu doktorum ile konuştum normal dedi