el ayak soğukluğu

kardelen_26 profile picture

kardelen_26 |

bebeğim bugün ilk aşısını oldu 1 saattir elleri ve ayakları buz gibi oldu bu normal mi

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

tugba.fb.ksk profile picture

normal benim oğlum 3 buçuk aylık azdır elinin ayağının sıcak olduğu doktorum ile konuştum normal dedi