İzmir'de olan bebişleri benim bebisimle aynı ayda olan anneler tanışalım ve birbirimize bilgi aktarımı sağlayalım
3 aylık bebişleri olan İzmirli anneler♥️
Cevaplar
Ben ☝🏼
Yanıtlar
merhaba Yeşim hanım sizler 3 ayda neler yaşıyorsunuz
Valla tatlılıklar başladı. Artık daha bebek hissettiriyor. Küçük oyunları anlayıp gülmeye başladı sesler çıkarıyor konuşmaya çalışır gibi. Ama maalesef bizim gaz sorunumuz vardı o hala devam ediyor gece 2 saatte bir uyanıyor bağırsakları hareketlendiği için. Bir de biraz tosun bizim oğlan emme aralarını pek uzatmadı oyalamaya çalışıyoruz ama genelde kucakta gezmek istiyor fakat dedim ya tosun olduğu için zor oluyor 🥲
benimkide sürekli emiyor ama geceleri yatmadan mama veriyorum daha iyi oluyor peki gaz damlası olaraktan hangisini kullaniyorsun
Şuan sadece probiyotik kullanıyorum. Nurse Harveys şurup denedik olmadı damlasını aldım olmadı sab simplex aldım o bi tık iyi gibi hissettiriyordu ama baktm ki zaten çocuk bazen daha iyi bazen daha gazlı damlayla hiç alakası yok onu da bıraktım. Masaj yapıyorum biraz yardımcı olmak için her sefer olmasa da işe yaradığı oluyor. Biz de sadece meme var ondan emzik oluyorum sağolsun emzik kullanmayı ani bir kararla bıraktığı için beni emzik olarak atadı
Anladım ben 2 tane gaz damlası kullanıyorum forbiome ve bigaia benimki yalancı meme kullanıyor birde hangi doktora gidiyorsun
Balçova’da Prof. Dr. Ayşe Berna Anıl işinin baya ehli bir doktor sağolsun aklıma her takılana yardımcı oluyor. Karşıyakada mı oturuyorsun bilmiyorum ama bu taraftaysan özel doktor için tavsiye ederim
Ben Bornova'da oturuyorum ama semiklerde özel metropol şemikler tıp merkezine gidiyorum orası bana baya uzak oluyor