arkadaşlar menejit aşısı 2. dozu olanlar ateş yaptimi ve kaç derece oldu atesi
menenjit 2. doz
Kadın HastalıklarıAnket
Cevaplar
her bebekte aynı olmaz bizim 37 olmuştu
Yanıtlar
benim 37.6 oldu fitil attık artık o düşürdü
Bende yaptırıcam da kaçıncı ayda yaptırdınız ve kaç dozluk aşı 5 ve 2 den oluşuyormuş
Yanıtlar
biz şuan 3 buçuk ayligiz 2 kere olduk
Bexsero mu yapıldı?
Yanıtlar
evet
Bexsero ateş yapıyor tüm menenjit aşıları ateş yapmıyor
siz kaç tane vurdurdunuz
4. Ayı doldurduk 2 tane vuruldu Nimenrix ve bexsero
anladım biz birdaha Mart ayında olucaz
Menenjit aşısının her doktorun kendine göre uyguladığı farklı takvimi var. Bizimde 3. Ayda başladı menenjit aşıları 6. Ayını doldurana kadar her ay olacak diye biliyorum
bizde 3. ayda başladık 2 doz olduk Mart'ta birdaha 2 doz yapicak