elifyuzbasioglu32
Konular
Kıyafet
Bebeğime 0-3 ay aldım genellikle sizce hastane çantasına 0-3 ay koysam büyük mü gelir
Yanıt yok
Son gönderi: 4 hafta önce
Suyun fazlalığı
26+2 haftalığım erken doğum riskim vardı suyum da fazla çıktı ancak bugün yükleme yaptım 105 çıktı şekerim çıkmadı ama doktor diyet verdi sizce düzelir mi bi korku aldı beni
Yanıt yok
Son gönderi: 2 ay önce
Gebelik
24 haftalık gebeyim göğsümden kahve rengi pembe akıntı geliyordu bugün yoğun kırmızı bi akıntı geldi normal midir sizce
Yanıt yok
Son gönderi: 2 ay önce
Gebzede doğum
Merhaba daha 9 haftalık gebeyim gebze de doğum için önerilen doktor ve hastane fikriniz var mıdır Çevremde yüzyıl koray bey medical park mine hanımı duydum ama kararsızım
Yanıt yok
Son gönderi: 6 ay önce
Cevaplar
Sabah yazdığını gördüm hemen genel cerrahiye geçtim elle muayenede hiçbir sorun olmadığını gebelikte olduğunu söyledi ben yinede meme ultrasonu istedim yarın yaptıracağım. Belki başına gelip korkan anneler varsa tabiki doktora gidin ancak sanırım gebelikten bazılarımızda oluyor böyle şeyler🥹
Evet bazen sekiz dokuzuncu haftada filan görülebiliyor
Merhaba nasıl oldunuz bebeğiniz nasıl bende 26 haftadayım suyum fazla dedi doktor diyet dedi ama şeker çıkmadı korkuyorum bir şey olur diye
🙏🏻 benim karnımda öyle büyümedi ilerleyen zamanlarda belki olur bilmiyorum tabi ama şimdiden çikolata yemeyi bile özledim korkudan hiçbişey yiyemiyorum 😣
Benim doktorum midem bulanmasın diye yemekten iki saat sonra içmemi demişti işede yarıyor pembe küçük bi hap bol su ile içmeyi dene istersen
Bende olmuştum ishal hemde normalde hep kabızlık sorunu olan biriyken ishal olmam çok nadirdir ama gebeliğin başında hormonlar çok hızlı değişiyor vücut buna alışmaya çalışıyor o sırada hastalanılıyor bana bir acil doktoru bu şekilde söyledi dört ay hep hastanedeydim çok normal bol bol sıvı alıp dinlenmelisin
Bende hiçbir testi yaptırmadım ama detaylı ultrason yaptırdım ve rahim ağzındaki kısalmayı bu sayede farketmiştik hemen fitile başladım 34 e kadar kullanacağım cihazı ve doktoru iyi bir kliniğe gitmen gerekiyor normal ultrason makinalarından çok daha iyisini kullanıyorlar ve bir saate yakın detaylıca bakıyorlar kesinlikle yapılması gerekiyor
Öğrendikten sonra😆
İlk süt hiçbir pompa türüyle gelmezki normalde hemşire veya ebenin size elle sağımı göstermesi gerekiyordu ilk süt yoğun olur o yüzden elle sağımda gelir çok az gelir zaten ama bebeğe yeterlidir