Amniyon Sıvısı Fazlalığı

atalaynagihann profile picture

atalaynagihann |

27+4 hafta gebeyim. Doktorum bebeğin 30+1 ile uyumlu olduğunu kilosunun 1,5kg, ve amniyon sıvısının fazla olduğunu diyet ve insüline başlatacağını söyledi, gebelik şekeri yaşatan annelerimiz var mı acaba bu durumun riskleri nelerdir?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

elifyuzbasioglu32 profile picture

Merhaba nasıl oldunuz bebeğiniz nasıl bende 26 haftadayım suyum fazla dedi doktor diyet dedi ama şeker çıkmadı korkuyorum bir şey olur diye