27+4 hafta gebeyim. Doktorum bebeğin 30+1 ile uyumlu olduğunu kilosunun 1,5kg, ve amniyon sıvısının fazla olduğunu diyet ve insüline başlatacağını söyledi, gebelik şekeri yaşatan annelerimiz var mı acaba bu durumun riskleri nelerdir?
Amniyon Sıvısı Fazlalığı
Cevaplar
Merhaba nasıl oldunuz bebeğiniz nasıl bende 26 haftadayım suyum fazla dedi doktor diyet dedi ama şeker çıkmadı korkuyorum bir şey olur diye