Bebeğime 0-3 ay aldım genellikle sizce hastane çantasına 0-3 ay koysam büyük mü gelir
Kıyafet
Cevaplar
Bebeğinize bağlı ama siz çok takıntılı değilseniz olur . Çok büyük gelmez. Bazen kalıba göre de değişiyor tabi. Ben çok takıntılıydım tam olmasını istiyordum . Hala öyle istiyorum. Önce 0-3 ay giydirip ardından gidip yeni doğan almıştım. 1 aylık almıştım.
tecrübeleyle sabit olarak bebeğinize bence hiçbir zaman tam bulunduğu aylık kıyafetler almayın. çok çabuk bir şekilde ya boy atıyorlar ya da kilo alıyorlar. ben birçok takımı bu şekilde 1-2 kere giydirip kaldırmak zorunda kaldım
Bebekten bebeğe değişmekle beraber, ilk günlerinde büyük gelmesi muhtemel. Bnm bebeğim 2950 g ve 47 cm olarak doğmuştu ve yenidoğan kıyafetlerini bile kıvırmıştık 🙂 poposu o kadar küçüktü ki premature bezi almak zorunda kaldık. 2-5 kg olan bezleri kıvırrıp takıyorduk. Ama arkadaşımın bebeği 3 buçuk kilo doğdu 53 cm 😀 bizim kadar uğraşmadılar.. Son haftalarda belli olur, içiniz rahat olsun.
Yanıtlar
8358d488
şimdi bebeğiniz ne kadarlık oldu ve kilo boy nasıl? benim de bebeğim o civarda doğdu
oğlum minyon gidiyor, 17 aylık 77 cm ve 9.8 kg. sağlıkçı olduğumuz için eşimle gerekli tüm branşlara danıştık normal diyorlar 🥺
8358d488
bizimki de minyon sanırım. daha 5 aylık kilo halen az boy uzun olacak gibi. kısa doğanlar hızlı uzaklar diyorlardı genetik faktörlere bağlı demekki
bn emziriyordum ama beşinci aydan sonra hareketlendiği için kiloda duraklama yaşadık, doktor muhtemelen aksini s9s söyleyecek ama mama verebilirsin. kilo alımında en etkili yol. hareketler başlayana kadar kilo iyiydi sütüm yaramıştı ama sonra kâr etmedi.
8358d488
yaa.. bi izlemem lazım süt yetmezse biz de mama takviyesi yaparız teşekkür ederim