Uyaniklik süresi ve uykuya geçiş

Yenidoğan (0-6 Ay)Uyku
nazli89pkr profile picture

nazli89pkr |

Bebeğim 14haftalık ayakta sallayarak kundak yaparak uyutuyorum yerine koyunca uyaniyor gece ve gunduz uykulari çok kısa 1saat ugrasiyorum 10dk uyuyor nasıl çözebilirim bu işi uyanikkende ağliyor

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

a448058b profile picture

a448058b

16. Haftadan önce düzene girmiyor maalesef bazı bebekler böyle sabredin biraz daha

Yanıtlar

nazli89pkr profile picture

Umarım geçicidir ya bir yere gittiğimde özellikle beni çok yoruyor kendiside yoruluyor ağlamakdan😮‍💨

asdfqsdfs profile picture

benim oğlumda aynı şekildeydi. 1 saat istersen 24 saat ugras rekorumuz 15dk uyurdu. Zor bir durum hiç geçmeyecek gibi gelir ama geçiyor sabredin. 4. Aydan sonra yavaş yavaş uyku süresi artıyor. bizde doktorumuz beslenmesi yeterli gelmediği için olabilir demişti arttırıncada biraz düzeldi. şuan 2.5 yaşında akşam 9 10 sabah 7 arası deliksiz uyku var . zamanla oturuyor. kendinizi sakin tutmaya çalışın ben tutamamıştım ve rahatsızlanmıştım. kendinize çok iyi bakın🙏☺️

Yanıtlar

nazli89pkr profile picture

Aslında doğduğundan beri uyumayi sevmeyen bir bebek ama bazen cok zorluyor beslenmesi yeterli demişdi doktorumuz reflüsü var zaten belki o rahatsız ediyor bilemiyorum. Dediğiniz gibi sakin olmakda önemli bazen bendede ipler kopuyor🥹🫠

deryablcn1689 profile picture

reflü varsa kesinlikle uyutmuyor bebekleri genizde yanma olduğu için bizim doktor gastrotuss babby diye reflü şurubu verdi her emzirme sonrası 2.5 ml ver dedi veriyorum rahatladı şükür biraz

nazli89pkr profile picture

ya kesinlikle boyle dusunuyorum ama kac tane doktora gittik reflusu var evet ama kilo kaybi yok veremeyiz ilac dediler caresizce kaldik 🥹

Gulcan💫 profile picture

Biz de 14. haftadan beri aynıyız. Şu an 16.haftayı yarıladık. Kendimce 2 tane yararlı şey buldum onları dene istersen bizde baya işe yaradı. 1.si uyanıklık süresi takip etmeye başladım. Gündüzleri 1 saat en fazla 1 buçuk saat uyanık bırakıyorum sonra nerede olursak olalım hemen uykuya geçiriyorum. Bu şekilde daha az direndiğini hatta bazen 3-5 dk içinde uyuduğunu fark ettim. Süreleri mecburen aşarsam, 4 hatta 5 saat hangi yönetimi denersem deneyeyim yorulana kadar uymadığını fark ettim. 2.si de normalde 22.00 gibi gece uykusunu başlatıyordum 20.30-21.00 e çektim o da baya rahatlattı bizi. Bunların yanı sıra uyuyana kadar gözlerine bir tülbent veya müslin bez örtüyorum, emzik ve pış pış sesi ile atlatmaya çalışıyoruz.

Yanıtlar

nazli89pkr profile picture

evet kesinlikle uyaniklik fazla oldumu ters tepiyormuş denedim bunu devam ettirmem lazim teşekkur ediyorum🩵