nazli89pkr
Cevaplar
Umarım geçicidir ya bir yere gittiğimde özellikle beni çok yoruyor kendiside yoruluyor ağlamakdan😮💨
Aslında doğduğundan beri uyumayi sevmeyen bir bebek ama bazen cok zorluyor beslenmesi yeterli demişdi doktorumuz reflüsü var zaten belki o rahatsız ediyor bilemiyorum. Dediğiniz gibi sakin olmakda önemli bazen bendede ipler kopuyor🥹🫠
ya kesinlikle boyle dusunuyorum ama kac tane doktora gittik reflusu var evet ama kilo kaybi yok veremeyiz ilac dediler caresizce kaldik 🥹
evet kesinlikle uyaniklik fazla oldumu ters tepiyormuş denedim bunu devam ettirmem lazim teşekkur ediyorum🩵