Bebeğime 0-3 ay aldım genellikle sizce hastane çantasına 0-3 ay koysam büyük mü gelir
Kıyafet
Cevaplar
tecrübeleyle sabit olarak bebeğinize bence hiçbir zaman tam bulunduğu aylık kıyafetler almayın. çok çabuk bir şekilde ya boy atıyorlar ya da kilo alıyorlar. ben birçok takımı bu şekilde 1-2 kere giydirip kaldırmak zorunda kaldım