8 haftalık hamileyim 27 mayısta kahverengi leke oldu dün ise kanamaya döndü ama taze kan değil kalp atışını da duydum buna benzer yaşayan annelerim var mı? Ağrım yok sildikçe gelen kahverengi koyu kırmızı kanamam var.
Kanama lekelenme
Cevaplar
doktora görünün
Yanıtlar
Görünüyorum her gün.
progestan başlanmış, yorumlardan gördüğüm kadarıyla. kendi hekiminiz nasıl bir yaklaşımda bulunacak çok merak ettim, lütfen bilgilendirir misiniz? bu haftalarda olan kanamalar rahim büyüdüğü için olur normalde, yerleşme kanamasının farklıdır. sürekli olması beni korkutan. randevunuz gelene kadar bol bol yatın.
Sadece uyuyorum ve uzanıyorum yarın randevum var bilgilendirme yaparım tabii ki dün de gittim kese etrafında kanama yok dedi bebeğin kalp atımını da duydum. Yine söylüyorum sağlıkla alalım inşallah kucağımıza.
aynı durumu yaklaşık 3 hafta yaşadım. Genelde anlattığınız durum yerleşme kananması oluyor ama yinede temkinli olup doktora görünebilirsiniz
Yanıtlar
Doktora göründüm progestan verdi günde 3 kez gece yatmadan önce 2 fitil şeklinde. Bayramdan sonra kendi doktoruma gideceğim inşallah sadece yaşayan var mı diye merak ettim. Teşekkür ederim yorumun için.
anlatmış olduğunuz durumu bende yaşıyorum 6 haftalık gebeyim ve genetik tüp bebek benim ki kırmızıya yakın kanama oldu iki defa günlük ped miktarında acile gittim zaten ben normalde peogestan dex ve fitil şeklinde kullanıyordum benim de kendi doktorumla çarşamba günü randevum var hem de kalp atışını dinlemeye gidecwği umarım bir aksilik olmaz...
İnşallah bir sıkıntı çıkmaz doktorunuzun nasıl bir yol gösterdiğini yazarsanız çok sevinirim.
doktora git mutlaka belki progestan yazar
Yanıtlar
Progestan başladılar günde 3 kez gece yatmadan önce 2 fitil. Ama annelik duygusu şimdiden yükleniyor herhalde.
üzülme toparlarsın, ağır bir ilaç ama bol bol dinlenmeyle hepsi geçecek.
598cd2b4
Ben de çok yakın zamanda oldu kalp atışını duyduktan sonra bildiğim kadarıyla yerleşme kanaması olmuyor yanlış da olabilir seni korkutmak istemem ama ben araştırdığım şeylerden öyle hatırlıyorum ben doktora gittim ve yüksek dozda progesteron kullanmaya başladım Allah hepimize sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
Yanıtlar
Şu an da yerleşme kanaması da olabilir içinde ki pis kanı da atıyor olabilirsin dedi doktor çünkü kesenin etrafında kanama görmüyor ama acilde ki asistanlar ne yapabilir ki bilemiyorum. 100 mg progestan kullanıyorum günde 3 kez içiyorum gece yatmadan önce 2 fitil şeklinde. Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah.
progestan yutulduğunda bulantı yapar o yüzden gece vajinal fitil olarak kullanılması önerilir.
Bende çok şükür çok bulantı yapmıyor ilaç ama günde 3 kere içmem beni yoruyor sadece
Benim de 8 ve 12. Haftalarda kırmızı kanamam olmuştu. Aralarda da devamlı kahverengi lekelenmem geliyordu. Doktorum çok sık kontrole çağırıyordu Allah’a şükür bişey olmadı ama bende progestan kullanmıştım. Dikkatli olmak lazım muhakkak doktora gidin
Yanıtlar
Bayramdan dolayı acile gidiyorum progestandan başka bir şey yapamayız diyorlar pıhtı gelmediği sürece korkma dediler ama işte şimdiden herhalde annelik duygusu yükleniyor.
Evet insan çok panikliyor gerçekten hemen bir koruma içgüdüsü kaybetme duygusu yükleniyor insana. Neyse ki yarın bitiyor tatil kendi doktorunla daha rahat ilerlersin🙏🏽🙏🏽
Aynen öyle yarın sabahtan doktora gideceğim inşallah güzel haberler alırız.
44358632
Ben de 6+3. Kalp atışı duydum ara ara lekelenme oluyor iç çamaşırına . Progestan 200 mg gece fitil olarak kullanıyorum . Ben de de ağrı yok . Fitil olarak kullanırken zorlanıyorum sizde de oluyor mu öyle his
Yanıtlar
Evet oluyordu. Size tavsiyem fitili koyduktan sonra çok kalkmamaya çalışın.