tubikkk
Konular
22. haftada vajina ağrısı
22. haftadayım , bacak arasında vajina kemiği gibi de hissediyorum tam orada ağrım var ayağa kalkıp yürüdüğümde baskı hissediyorum. normal mi sizce? doktor serviks vs ölçtü 33 dedi normal dedi ama neden yaşıyorum bunu çözemedim. erken değil mi
Yanıt yok
Son gönderi: 2 hafta önce
2. trimesterda diş çektirenler
2. trimesterda diş çektiren oldu mu acaba? bir yan etkisini gördünüz mü doktorum onay verdi ama insan tedirgin oluyor yine de
Yanıt yok
Son gönderi: 4 hafta önce
gebelikte rsv aşısı
hamileyken rsv yaptıran var mı kaçıncı haftada yaptırdınız, aile hekimliğinde yaparlar mı alıp götürsem
Yanıt yok
Son gönderi: 2 ay önce
Cevaplar
hayır korkmayın hiçbir anlamı yok küçük ya da büyük çıkmasının, ilk haftalarda bebek o kadar küçük ki doktor bi mm içerden ölçüm yapsa haftası oynar. büyüdükçe düzeliyor o
Allah korusun tabii ama bebeğin sağlığı yanında o para hiçbir şey, biz 16 bine yaptırdık başka yerler de araştırabilirsin. ya da en azından ikili test vs bari yaptırın derim
bu haftalarda başlıyo sanırım kramplar benim doktorum magnezyum yazdı bunun için, isterseniz doktorunuza görüşün
ben 15 oldum hala devam ediyor, sanırım herkesin geçme süresi farklı 12de biter demişlerdi bana da
kramplar için magnezyum başlanıyo 16 haftada normalde istersen sor doktoruna boşuna ağrı çekme hem rahim kasılması erken doğum gibi durumları da önlüyor magnezyum önemli
ay teşekkür ederim ismini ne yaşadığmı bulamamıştım bir türlü evet tam da söylediğinz şey sanırım
üç ayı atlattıktan sonra kullandırıyor doktorlar, stres daha kötü bebek için. psikiyatri ve kadın doğumun ortak kararı olması lazım
Psikolojik destek al istersen ilk üç ay ben de sürekli atak geçirdim, terapiyle düzeldim her hafta gide gele. yoksa ben de ilaç isteyecektim. bi de bende şöyle bi şey oldu ilk üç ay hormonlar aşırı yükseliyor ya o bende depresyona sebep oldu 14. haftada geçti çok şükür. hormonlar da etkili maalesef
ben 4. aya kadar yiyemedim, multivitamin alıyorsan yiyemiyorum diye çok kafana takma zaten ilk aylar depolarından besleniyor bebek
hayır korkmayın hiçbir anlamı yok küçük ya da büyük çıkmasının, ilk haftalarda bebek o kadar küçük ki doktor bi mm içerden ölçüm yapsa haftası oynar. büyüdükçe düzeliyor o
Allah korusun tabii ama bebeğin sağlığı yanında o para hiçbir şey, biz 16 bine yaptırdık başka yerler de araştırabilirsin. ya da en azından ikili test vs bari yaptırın derim
bu haftalarda başlıyo sanırım kramplar benim doktorum magnezyum yazdı bunun için, isterseniz doktorunuza görüşün
ben 15 oldum hala devam ediyor, sanırım herkesin geçme süresi farklı 12de biter demişlerdi bana da
kramplar için magnezyum başlanıyo 16 haftada normalde istersen sor doktoruna boşuna ağrı çekme hem rahim kasılması erken doğum gibi durumları da önlüyor magnezyum önemli
ay teşekkür ederim ismini ne yaşadığmı bulamamıştım bir türlü evet tam da söylediğinz şey sanırım
üç ayı atlattıktan sonra kullandırıyor doktorlar, stres daha kötü bebek için. psikiyatri ve kadın doğumun ortak kararı olması lazım
Psikolojik destek al istersen ilk üç ay ben de sürekli atak geçirdim, terapiyle düzeldim her hafta gide gele. yoksa ben de ilaç isteyecektim. bi de bende şöyle bi şey oldu ilk üç ay hormonlar aşırı yükseliyor ya o bende depresyona sebep oldu 14. haftada geçti çok şükür. hormonlar da etkili maalesef
ben 4. aya kadar yiyemedim, multivitamin alıyorsan yiyemiyorum diye çok kafana takma zaten ilk aylar depolarından besleniyor bebek