tubikkk

Cevaplar

tubikkk profile picture

hayır korkmayın hiçbir anlamı yok küçük ya da büyük çıkmasının, ilk haftalarda bebek o kadar küçük ki doktor bi mm içerden ölçüm yapsa haftası oynar. büyüdükçe düzeliyor o

tubikkk profile picture

Allah korusun tabii ama bebeğin sağlığı yanında o para hiçbir şey, biz 16 bine yaptırdık başka yerler de araştırabilirsin. ya da en azından ikili test vs bari yaptırın derim

tubikkk profile picture

bu haftalarda başlıyo sanırım kramplar benim doktorum magnezyum yazdı bunun için, isterseniz doktorunuza görüşün

tubikkk profile picture

ben 15 oldum hala devam ediyor, sanırım herkesin geçme süresi farklı 12de biter demişlerdi bana da

tubikkk profile picture

çok normal canım ben 4 . aya kadar depresiftim, hormonlar oynuyor seninle

tubikkk profile picture

kaç haftalıksın? bunalım iç sıkıntısı hissi 2. trimesterda geçiyo

tubikkk profile picture

büyük oranda doğru çıkmıyor maalesef hata payı çok yüksek, onun yerine fetal DNA yaptırın

tubikkk profile picture

2 ay sonra çok daha iyi oluyo geçecek emin ol

tubikkk profile picture

ne güzel anlattınız, teşekkür ederim 🥰

tubikkk profile picture

teşekkür ederim az önce çektirdim ben de korktuğum gibi olmadı gerçekten de 🙏

tubikkk profile picture

magnezyum içmiyor musun

tubikkk profile picture

kramplar için magnezyum başlanıyo 16 haftada normalde istersen sor doktoruna boşuna ağrı çekme hem rahim kasılması erken doğum gibi durumları da önlüyor magnezyum önemli

tubikkk profile picture

ama sen benden ilerdesin 🥲

tubikkk profile picture

belirtün var mıydı idrarda yanma vs

tubikkk profile picture

ay teşekkür ederim ismini ne yaşadığmı bulamamıştım bir türlü evet tam da söylediğinz şey sanırım

tubikkk profile picture

çok normal

tubikkk profile picture

üç ayı atlattıktan sonra kullandırıyor doktorlar, stres daha kötü bebek için. psikiyatri ve kadın doğumun ortak kararı olması lazım

tubikkk profile picture

gebelikteki en önemli test bu, neye dayanarak yaptırma diyor eşiniz

tubikkk profile picture

Psikolojik destek al istersen ilk üç ay ben de sürekli atak geçirdim, terapiyle düzeldim her hafta gide gele. yoksa ben de ilaç isteyecektim. bi de bende şöyle bi şey oldu ilk üç ay hormonlar aşırı yükseliyor ya o bende depresyona sebep oldu 14. haftada geçti çok şükür. hormonlar da etkili maalesef

tubikkk profile picture

doktora git mutlaka belki progestan yazar

tubikkk profile picture

normal ilk üç ay en zoru

tubikkk profile picture

üzülme toparlarsın, ağır bir ilaç ama bol bol dinlenmeyle hepsi geçecek.

tubikkk profile picture

ben 4. aya kadar yiyemedim, multivitamin alıyorsan yiyemiyorum diye çok kafana takma zaten ilk aylar depolarından besleniyor bebek

tubikkk profile picture

a grubu zaten en zararsız ilaç, kendine zehir etme mutlaka kullan bulantı berbat bi şey

tubikkk profile picture

geçecek sabretmek zor biliyorum ama,prilam içiyor musun 😥

tubikkk profile picture

hayır korkmayın hiçbir anlamı yok küçük ya da büyük çıkmasının, ilk haftalarda bebek o kadar küçük ki doktor bi mm içerden ölçüm yapsa haftası oynar. büyüdükçe düzeliyor o

tubikkk profile picture

Allah korusun tabii ama bebeğin sağlığı yanında o para hiçbir şey, biz 16 bine yaptırdık başka yerler de araştırabilirsin. ya da en azından ikili test vs bari yaptırın derim

tubikkk profile picture

bu haftalarda başlıyo sanırım kramplar benim doktorum magnezyum yazdı bunun için, isterseniz doktorunuza görüşün

tubikkk profile picture

ben 15 oldum hala devam ediyor, sanırım herkesin geçme süresi farklı 12de biter demişlerdi bana da

tubikkk profile picture

çok normal canım ben 4 . aya kadar depresiftim, hormonlar oynuyor seninle

tubikkk profile picture

kaç haftalıksın? bunalım iç sıkıntısı hissi 2. trimesterda geçiyo

tubikkk profile picture

büyük oranda doğru çıkmıyor maalesef hata payı çok yüksek, onun yerine fetal DNA yaptırın

tubikkk profile picture

2 ay sonra çok daha iyi oluyo geçecek emin ol

tubikkk profile picture

ne güzel anlattınız, teşekkür ederim 🥰

tubikkk profile picture

teşekkür ederim az önce çektirdim ben de korktuğum gibi olmadı gerçekten de 🙏

tubikkk profile picture

magnezyum içmiyor musun

tubikkk profile picture

kramplar için magnezyum başlanıyo 16 haftada normalde istersen sor doktoruna boşuna ağrı çekme hem rahim kasılması erken doğum gibi durumları da önlüyor magnezyum önemli

tubikkk profile picture

ama sen benden ilerdesin 🥲

tubikkk profile picture

belirtün var mıydı idrarda yanma vs

tubikkk profile picture

ay teşekkür ederim ismini ne yaşadığmı bulamamıştım bir türlü evet tam da söylediğinz şey sanırım

tubikkk profile picture

çok normal

tubikkk profile picture

üç ayı atlattıktan sonra kullandırıyor doktorlar, stres daha kötü bebek için. psikiyatri ve kadın doğumun ortak kararı olması lazım

tubikkk profile picture

gebelikteki en önemli test bu, neye dayanarak yaptırma diyor eşiniz

tubikkk profile picture

Psikolojik destek al istersen ilk üç ay ben de sürekli atak geçirdim, terapiyle düzeldim her hafta gide gele. yoksa ben de ilaç isteyecektim. bi de bende şöyle bi şey oldu ilk üç ay hormonlar aşırı yükseliyor ya o bende depresyona sebep oldu 14. haftada geçti çok şükür. hormonlar da etkili maalesef

tubikkk profile picture

doktora git mutlaka belki progestan yazar

tubikkk profile picture

normal ilk üç ay en zoru

tubikkk profile picture

üzülme toparlarsın, ağır bir ilaç ama bol bol dinlenmeyle hepsi geçecek.

tubikkk profile picture

ben 4. aya kadar yiyemedim, multivitamin alıyorsan yiyemiyorum diye çok kafana takma zaten ilk aylar depolarından besleniyor bebek

tubikkk profile picture

a grubu zaten en zararsız ilaç, kendine zehir etme mutlaka kullan bulantı berbat bi şey

tubikkk profile picture

geçecek sabretmek zor biliyorum ama,prilam içiyor musun 😥