kaka sorunu

Yenidoğan (0-6 Ay)Doktor & Hastane
karakasesra4949 profile picture

karakasesra4949 |

oğlum üç aylık bugün 14 gün oldu kakasını yapmadı müdahale etmeli miyim veya hastaneye götüreyim mi

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

b2e1a52f profile picture

b2e1a52f

abla götür tabi ki

tugba.fb.ksk profile picture

bence göturmelisin mama kullanıyorsan oda yapar

wck4nk4thy profile picture

Sen neden o kadar uzun süre bekledın canım doktorlara göre 3 4 gün normal daha ben 2 gün geçse neden dıyorum bekleme götür hemen baya olmus

ipekgoren1905 profile picture

anne sütü alan bebekler de 1 hafta ya da 10 güne kadar yapmayabiliyormuş ama yine de getir doktora aklın kalmaz en azından

Sibelyılmaz profile picture

Anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar normal ancak 14 gün bayağı uzun geldi bana da kısa zamanda götürün bence de şişkinlik gaz vs olmuyor mu bebeği rahatsız etmiyor mu merak ettim doğrusu bizimle de paylaşır mısınız

Yanıtlar

karakasesra4949 profile picture

bugün 15. gün yaptı çok şükür 🌸

bb69b29a profile picture

bb69b29a

Bigaia diye damla var ben onu kullanıyorum kaka yapmadığı zaman bide bu kadar çok beklemende zararlı çocuk beslenmeyi bile reddebilir

Yanıtlar

tugba.fb.ksk profile picture

bende o damlayı kullanıyorum ve çok memnunum

Edanur profile picture

Anne sütünde evet 10 güne kadar normal diyor doktorlar ama sizinki gerçekten uzun olmuş nasıl beklediniz ki o kadar ben 5 gün olunca korkup gitmiştim normal denmişti heleki mamaysa 14 gün çok fazla