Edanur
Konular
Ek gıda
Bebeğimle henüz tadım aşamasındayız pütürlü vermeyi tercih ediyorum dün elma yerken boğulur gibi oldu cesaretim kaçtı ben acaba boğulur mu korkusunu nasıl yenebilirim
Yanıt yok
Son gönderi: 4 ay önce
Süt alerjisi besin
Bebeğimin sür alerjisi çıktı mama ile besleniyor Aptamil 2 mamasını evolvia yedik ama seçmiyor yemiyor başka mama kullanan var mı önerir misiniz
Yanıt yok
Son gönderi: 6 ay önce
Cevaplar
Sinir sistemleri henüz gelişmediği için oluyormuş normal dedi doktor bana
Anne sütünde evet 10 güne kadar normal diyor doktorlar ama sizinki gerçekten uzun olmuş nasıl beklediniz ki o kadar ben 5 gün olunca korkup gitmiştim normal denmişti heleki mamaysa 14 gün çok fazla
Ben sadece 1 kutuyu bitirdim daha da kullanmadım ne önce ne sonra
Ben danışmanla ilerlemiştim bir süre o da öyle demişti önden makina ile biraz sağıp öyle emzirmeyi yapıyordum
Sadece anne sütü ile besleniyorsa 3 gün yapamaması normaldir gaz için ise yağ ile karnına ayak altına masaj yapılabilir
Joie I-Pivot 360 Oto Koltuğu, Isofixli, I-Size, 360 Derece, Yan Darbe Korumalı, 40-105 Cm, Shale
Ben decatabs kullandım en baştan beri içeriği de temiz
Bende avent kullandım çok memnun kaldım bebeğimde hemen tuttu
Bende bestlak kullandım baya işe yaradı ben bi bardak suyun içine 10 damla damlatıp günde 3 kez içiyordum
Bende aynı dertten muzdaripim 6 aylık bizim mamamız alerjik mama ondan bir şey yok ama markada çıkınca içim rahat etmiyor
Evet bizde yaşadık 6 aydan sonra durdu dökülmesi
Evolvia
Evinizin sıcaklığına göre almalısınız ben LCW’den aldım 1.6 top terletme yapmadı
Evet 2 doz
Sinir sistemleri henüz gelişmediği için oluyormuş normal dedi doktor bana
Anne sütünde evet 10 güne kadar normal diyor doktorlar ama sizinki gerçekten uzun olmuş nasıl beklediniz ki o kadar ben 5 gün olunca korkup gitmiştim normal denmişti heleki mamaysa 14 gün çok fazla
Ben sadece 1 kutuyu bitirdim daha da kullanmadım ne önce ne sonra
Ben danışmanla ilerlemiştim bir süre o da öyle demişti önden makina ile biraz sağıp öyle emzirmeyi yapıyordum
Sadece anne sütü ile besleniyorsa 3 gün yapamaması normaldir gaz için ise yağ ile karnına ayak altına masaj yapılabilir
Joie I-Pivot 360 Oto Koltuğu, Isofixli, I-Size, 360 Derece, Yan Darbe Korumalı, 40-105 Cm, Shale
Ben decatabs kullandım en baştan beri içeriği de temiz
Bende avent kullandım çok memnun kaldım bebeğimde hemen tuttu
Bende bestlak kullandım baya işe yaradı ben bi bardak suyun içine 10 damla damlatıp günde 3 kez içiyordum
Bende aynı dertten muzdaripim 6 aylık bizim mamamız alerjik mama ondan bir şey yok ama markada çıkınca içim rahat etmiyor
Evet bizde yaşadık 6 aydan sonra durdu dökülmesi
Evolvia
Evinizin sıcaklığına göre almalısınız ben LCW’den aldım 1.6 top terletme yapmadı
Evet 2 doz