Doğum

Doktor & HastaneDoğum
ozdemirrukiye5 profile picture

ozdemirrukiye5 |

35+3 haftalık hamileyim doktorum bebeğimin makat geliş olduğunu ağırlığının 3041 gram boyunun da 51 cm olduğunu söyledi 37. Haftada bebeği alalım istiyor ama bir gün sonra başka doktora gittim orada bebek baş geliş (ki aynı hafta içinde 3 doktorun 2si baş geliş dedi) ve ağırlığını 2500 boyunu da 45 ölçtü şimdi Vajinal doğum için beklemeli miyim yoksa doktoruma inanıp 37 de sezaryen yaptırmalı mıyım. İlk gebeliğim çok tedirginim 😓

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

91f10fdb profile picture

91f10fdb

sanki ilki sezaryen yapmak için yalan atmış gibi.. aynı hafta içinde de boy kilo ve duruşun(?) farklı olmasını söylemesi şüpheci.. diğer iki doktor da 2500, 45 cm diyorsa o doğrudur ve evet bekleyin.. sezaryende doktor ya daha fazla para alacaktır ya da başka bişi... eskiden sık olurdu halen devam ediliyor sanırım 😥

taze anne profile picture

Özele gittiğim iki doktor da Bebek ters sezeryan yapacağız dedi sonra devlete gittim doktor normal doğum dedi hatta sakın özele Gitme seni keserler demişti sonunda 40 + 4'te normal doğum devlette yaptım Zordu ama bebeğim sağlıkla geldi Çok şükür. Ayrıca 37 çok erken bebek anne karnında ne kadar kalsa o kadar iyi

narinkanatli63 profile picture

Ay sakın erken alma bana da dediler bebekler 3 hafta ileride felan kilolu kafası büyük felan 35+3 te nst de sancım çıktı hemen aldılar ama ultrqsyondan ultrasona değişiyor hepsi aynı şeyi söylemiyor bebek geldi normal kilo hiç te kafa felan büyük değil yani erken derler ama sen bekle bence