taze anne

Konular

avatar

4 aylık kucakta uyuyor

4 aylık bebek hala kucakta uyuyor yatağa koyunca uyanıyor havalar ısındığı için şimdi kucakta bile doğru düzgün uyuyamıyor bir türlü atlatamadık bu dönemleri ne yapabilirim

Yanıt yok

Son gönderi: 51 dakika önce

avatar

Sünnet kanaması

3 aylık bebek sünnet oldu 5. Gün hâla bezinde kan lekesi oluyor normal mi acaba bilgisi olan var mı bir de krem harici ne tavsiye edersiniz bölgeye sürmem için.

Yanıt yok

Son gönderi: 3 hafta önce

avatar

sünnetli bebek tummy time

3 aylık bebek sünnet oldu ne zaman tummy time yaptırmaya başlayabilirim

Yanıt yok

Son gönderi: 3 hafta önce

avatar

uyumuyor normal mi

2 buçuk aylık bebek zorlarsam kucağımda 20 dk kadar uyuyup uyanıyor sözde uyku aralıklarına dikkat ediyorum. Etmesem bıraksam da 3 saat kadar uykusuz kalıyor sonra yine 20,30 dk kucakta uyuyup uyanıyor. Yatağa koymayı denesem hemen kalkıyor zaten. Sosyal medyada bebek uyku saatlerini gördükçe stres oluyorum. İlla o kadar uyuması şart mı. Ya da bu kadar uyanık kalması sıkıntı olur mu

Yanıt yok

Son gönderi: geçen ay

avatar

sab simplex kaç doz

Bebeğimin gazı var doktor sab simplexi önerip sabah akşam 8 damla olarak kullanmamızı söylemişti ama yeterli olmuyor, 2 den fazla kullanmanın zararı olur mu, tecrübesi olan var mı?

Yanıt yok

Son gönderi: 2 ay önce

avatar

kucaktan yatağa

İlk aylar kucağında uyutup sonrasında yatağa alıştırabilen var mı? Nasıl olacak

Yanıt yok

Son gönderi: 2 ay önce

avatar

sling tavsiyesi

1 aylık bebeğim var kumaş sling mi tavsiye edersiniz kanguru mu hangisi daha güvenli ve kullanışlı (ev içi ev dışı) ve önerdiğiniz marka vs de varsa çok memnun olurum

Yanıt yok

Son gönderi: 3 ay önce

Cevaplar

taze anne profile picture

Çok erken benim 39. haftada teklif ettiler kabul etmedim 40. Hafta nst de sancım çıktığı için kabul ettim. 40+4 te de doğumumu yaptım. Sancı vs olmadan çatı muayenesi gereksiz

taze anne profile picture

Gazı vardır bebeğin dr İbrahim saraçoğlunun bebeklerdeki gaz için Kimyon çayı tarifi var youtube de onu yapın, bir aylık bebeğimde öyleydi çok faydasını gördüm

taze anne profile picture

Tahin yağı sürün yaraya iyi geliyor bi de balmumu göğüs kapağı da onarbilir.

taze anne profile picture

Benim aldığım emzik en küçük boy bebeğim şimdi 1 aylık emziği hiç tutmadı alıştırmak istiyorum, bu küçük boy kaçıncı aya kadar bebek için uygun olur

taze anne profile picture

Tuzlu su ile hem gargara yapın hem de burnunuza hafif çekip yıkayın burun tıkanıklığı için çok faydalı, mümkünse kaya tuzu kullanın

taze anne profile picture

Yaşadığınız normal bi durum annelik zor bir süreç ben de çok zorlanıyorum ama geçeceğine inanın, bazen ben de kendimi tutamıyorum ama bebeğimiz bize muhtaç. Belki de siz çok yorgun ve hassas olduğunuz için bebeğiniz de huzursuz çünkü o sizi hisseder. Anne iyiyse bebek de iyidir biraz kendinize vakit ayırmaya çalışın hava alın sevdiğiniz bir yemeği yiyin. Siz bebekle ilgilenin ve mümkünse yakınlarınız da sizinle ilgilensin. Maalesef benim de kimsem yok yaşadığım yerde eşimle yalnızız. Doğum yaptığımdan beri sürekli açlık ve uykusuzluk içindeyim ama hep geçecek diyorum kendi kendime.

taze anne profile picture

Öncelikle teşekkür ederim cevapladığınız için, peki sizinki kaç aylık

taze anne profile picture

Bebeğim 2 aylık sadece kucakta uyuyor yatağına koyduğumda hemen uyanıyor. Yardım edecek kimsem yok ne uyku ne doğru düzgün beslenme ne temizlik.. Hiçbiri yok. Eşimde akşam aç geliyor doğumdan beri ya dışardan söylüyoruz ya da eşim yorgun argın bir şeyler hazırlıyor. İkimizde çok yorulduk.. Böyle devam etmesindem korkuyorum.

taze anne profile picture

Sling de durmuyor maalesef ben de güzel hayallerle almıştım ama sevmedi bebeğim :(

taze anne profile picture

Ayakta sallamaya alışmasını ben de çok istiyorum şu an o şekilde duruyor ama uyumadı hiç, umarım alışır

taze anne profile picture

Benim ilk haftadan yara olacağını hisseder hissetmez tahin yağı kullanmaya başladım hemen geçti ve bir daha yara vs olmadı, arada bambu göğüs kapakçığı da kullandım ama tahin yağını tavsiye ederim

taze anne profile picture

Ben de artık saldım çünkü uyutıcam diye kendimi çok yordum ama dediğim gibi normal olup olmadığı düşündürdü

taze anne profile picture

Bizim 5 gün oldu şimdi ama pansumanı 2 gün önce çoktı hâla bezinde biraz kan oluyor normal mi acaba bilginiz var mı

taze anne profile picture

Teşekkür ederim, öncesinde dikkat ettiğim bir şey olmadı zaten sünnet için hastaneye gittiğinizde doktor önce muayene ediyor herhangi bir rahatsızlığı yoksa gün veriyor. Sünnet esnasında yanında değildim çıktıktan sonra yanıma gelince ağlamaya başladı. Ben hızlıca bezini değiştirdim sonra her zaman ki gibi emziğini verdim gözünü kapattım sarılıp pış pışladım, sakinleşip uyudu. Sonra yavaş yavaş giydirdim. Siz de olabildiğince soğukkanlı olun, bebeğiniz normalde nasıl sakinleşiyorsa aynısını yapın, sevdiği emzik örtü, oyuncak vs yanınızda olsun, yedek kıyafet, örtü vs zaten.. benim bebeğimin pansumanı yapışmıştı o yüzden canı acıdı biraz ağlamaları oldu.. Pansumansız daha iyi ve rahat.

taze anne profile picture

Başınız sağolsun. Ben sadece tatlı bir şeyler yiyip içip uzanıp bir saat bebeğe odaklanıyordum öyle hissediyordum bebeği, gün içinde çok nadir hissediyordum, bir deneyin isterseniz, annelik iç güdüsü her şey yolundayken bile akla olumsuz şeyler getirebilir ama yine de dikkat etmekte fayda var.

taze anne profile picture

3 buçuk aylık geçen salı yaptık biz de. Siz ne kadar soğukkanlı sakin kalırsanız bebeğiniz de o kadar hızlı sakinleşir. İster istemez korkuyor yavrucaklar ve ağlıyorlar ama susuyorlar da. Normalde nasıl sakinleştiriyorsanız aynısını yapın birkaç dakika fazla sürer ama sonra sakinleşip uyur. Kolaylıklar diliyorum inşaAllah çok kolay ve hızlıca geçen bir süreç olur.

taze anne profile picture

Her bebek farklıdır ben herkesten 3 güne iyileşir diye duydum ama benim benim bebeğimin kanaması çok oldu bir de dediğim gibi pansumanda sıkıtı yaşadık ama genel olarak bebeğim şimdi rahat çok şükür ilk günleri atlatınca rahatlarsınız.

taze anne profile picture

Benim bebeğim de çok hareketli ama hayır canı yanmıyor sadece pansumanı çıkartırken acımıştı o da pansumanı etine yapışmıştı biraz o yüzden. Ben de korkmuştum canı acıyacak diye ama keyfi yerindeydi

taze anne profile picture

Özele gittiğim iki doktor da Bebek ters sezeryan yapacağız dedi sonra devlete gittim doktor normal doğum dedi hatta sakın özele Gitme seni keserler demişti sonunda 40 + 4'te normal doğum devlette yaptım Zordu ama bebeğim sağlıkla geldi Çok şükür. Ayrıca 37 çok erken bebek anne karnında ne kadar kalsa o kadar iyi

taze anne profile picture

Ben de daldıktan 10 dakika veya 20 dakika sonra koyuyorum ama yine de uyanıyor bazen kucağımda da çok terliyor uyuyamıyor sıcaktan ne yapacağımı şaşırdım artık

taze anne profile picture

Teşekkür deneyeceğim

taze anne profile picture

Çok erken benim 39. haftada teklif ettiler kabul etmedim 40. Hafta nst de sancım çıktığı için kabul ettim. 40+4 te de doğumumu yaptım. Sancı vs olmadan çatı muayenesi gereksiz

taze anne profile picture

Gazı vardır bebeğin dr İbrahim saraçoğlunun bebeklerdeki gaz için Kimyon çayı tarifi var youtube de onu yapın, bir aylık bebeğimde öyleydi çok faydasını gördüm

taze anne profile picture

Tahin yağı sürün yaraya iyi geliyor bi de balmumu göğüs kapağı da onarbilir.

taze anne profile picture

Benim aldığım emzik en küçük boy bebeğim şimdi 1 aylık emziği hiç tutmadı alıştırmak istiyorum, bu küçük boy kaçıncı aya kadar bebek için uygun olur

taze anne profile picture

Tuzlu su ile hem gargara yapın hem de burnunuza hafif çekip yıkayın burun tıkanıklığı için çok faydalı, mümkünse kaya tuzu kullanın

taze anne profile picture

Yaşadığınız normal bi durum annelik zor bir süreç ben de çok zorlanıyorum ama geçeceğine inanın, bazen ben de kendimi tutamıyorum ama bebeğimiz bize muhtaç. Belki de siz çok yorgun ve hassas olduğunuz için bebeğiniz de huzursuz çünkü o sizi hisseder. Anne iyiyse bebek de iyidir biraz kendinize vakit ayırmaya çalışın hava alın sevdiğiniz bir yemeği yiyin. Siz bebekle ilgilenin ve mümkünse yakınlarınız da sizinle ilgilensin. Maalesef benim de kimsem yok yaşadığım yerde eşimle yalnızız. Doğum yaptığımdan beri sürekli açlık ve uykusuzluk içindeyim ama hep geçecek diyorum kendi kendime.

taze anne profile picture

Öncelikle teşekkür ederim cevapladığınız için, peki sizinki kaç aylık

taze anne profile picture

Bebeğim 2 aylık sadece kucakta uyuyor yatağına koyduğumda hemen uyanıyor. Yardım edecek kimsem yok ne uyku ne doğru düzgün beslenme ne temizlik.. Hiçbiri yok. Eşimde akşam aç geliyor doğumdan beri ya dışardan söylüyoruz ya da eşim yorgun argın bir şeyler hazırlıyor. İkimizde çok yorulduk.. Böyle devam etmesindem korkuyorum.

taze anne profile picture

Sling de durmuyor maalesef ben de güzel hayallerle almıştım ama sevmedi bebeğim :(

taze anne profile picture

Ayakta sallamaya alışmasını ben de çok istiyorum şu an o şekilde duruyor ama uyumadı hiç, umarım alışır

taze anne profile picture

Benim ilk haftadan yara olacağını hisseder hissetmez tahin yağı kullanmaya başladım hemen geçti ve bir daha yara vs olmadı, arada bambu göğüs kapakçığı da kullandım ama tahin yağını tavsiye ederim

taze anne profile picture

Ben de artık saldım çünkü uyutıcam diye kendimi çok yordum ama dediğim gibi normal olup olmadığı düşündürdü

taze anne profile picture

Bizim 5 gün oldu şimdi ama pansumanı 2 gün önce çoktı hâla bezinde biraz kan oluyor normal mi acaba bilginiz var mı

taze anne profile picture

Teşekkür ederim, öncesinde dikkat ettiğim bir şey olmadı zaten sünnet için hastaneye gittiğinizde doktor önce muayene ediyor herhangi bir rahatsızlığı yoksa gün veriyor. Sünnet esnasında yanında değildim çıktıktan sonra yanıma gelince ağlamaya başladı. Ben hızlıca bezini değiştirdim sonra her zaman ki gibi emziğini verdim gözünü kapattım sarılıp pış pışladım, sakinleşip uyudu. Sonra yavaş yavaş giydirdim. Siz de olabildiğince soğukkanlı olun, bebeğiniz normalde nasıl sakinleşiyorsa aynısını yapın, sevdiği emzik örtü, oyuncak vs yanınızda olsun, yedek kıyafet, örtü vs zaten.. benim bebeğimin pansumanı yapışmıştı o yüzden canı acıdı biraz ağlamaları oldu.. Pansumansız daha iyi ve rahat.

taze anne profile picture

Başınız sağolsun. Ben sadece tatlı bir şeyler yiyip içip uzanıp bir saat bebeğe odaklanıyordum öyle hissediyordum bebeği, gün içinde çok nadir hissediyordum, bir deneyin isterseniz, annelik iç güdüsü her şey yolundayken bile akla olumsuz şeyler getirebilir ama yine de dikkat etmekte fayda var.

taze anne profile picture

3 buçuk aylık geçen salı yaptık biz de. Siz ne kadar soğukkanlı sakin kalırsanız bebeğiniz de o kadar hızlı sakinleşir. İster istemez korkuyor yavrucaklar ve ağlıyorlar ama susuyorlar da. Normalde nasıl sakinleştiriyorsanız aynısını yapın birkaç dakika fazla sürer ama sonra sakinleşip uyur. Kolaylıklar diliyorum inşaAllah çok kolay ve hızlıca geçen bir süreç olur.

taze anne profile picture

Her bebek farklıdır ben herkesten 3 güne iyileşir diye duydum ama benim benim bebeğimin kanaması çok oldu bir de dediğim gibi pansumanda sıkıtı yaşadık ama genel olarak bebeğim şimdi rahat çok şükür ilk günleri atlatınca rahatlarsınız.

taze anne profile picture

Benim bebeğim de çok hareketli ama hayır canı yanmıyor sadece pansumanı çıkartırken acımıştı o da pansumanı etine yapışmıştı biraz o yüzden. Ben de korkmuştum canı acıyacak diye ama keyfi yerindeydi

taze anne profile picture

Özele gittiğim iki doktor da Bebek ters sezeryan yapacağız dedi sonra devlete gittim doktor normal doğum dedi hatta sakın özele Gitme seni keserler demişti sonunda 40 + 4'te normal doğum devlette yaptım Zordu ama bebeğim sağlıkla geldi Çok şükür. Ayrıca 37 çok erken bebek anne karnında ne kadar kalsa o kadar iyi

taze anne profile picture

Ben de daldıktan 10 dakika veya 20 dakika sonra koyuyorum ama yine de uyanıyor bazen kucağımda da çok terliyor uyuyamıyor sıcaktan ne yapacağımı şaşırdım artık

taze anne profile picture

Teşekkür deneyeceğim