ozdemirrukiye5
Konular
Doğum
35+3 haftalık hamileyim doktorum bebeğimin makat geliş olduğunu ağırlığının 3041 gram boyunun da 51 cm olduğunu söyledi 37. Haftada bebeği alalım istiyor ama bir gün sonra başka doktora gittim orada bebek baş geliş (ki aynı hafta içinde 3 doktorun 2si baş geliş dedi) ve ağırlığını 2500 boyunu da 45 ölçtü şimdi Vajinal doğum için beklemeli miyim yoksa doktoruma inanıp 37 de sezaryen yaptırmalı mıyım. İlk gebeliğim çok tedirginim 😓
Yanıt yok
Son gönderi: evvelsi gün
Burun tıkanıklığı
Merhabalar 30+3 haftalık hamileyim gece burun tıkanıklığı yaşıyorum uyuyamıyorum bir de ellerim ve ayaklarım çok şişti bunun için bir çözüm var mı acaba
Yanıt yok
Son gönderi: geçen ay
Kabızlık
16 haftalık hamileyim ve sürekli kabızlık yaşıyorum bunun için bir çözümü olan var mı?
Yanıt yok
Son gönderi: 4 ay önce
İkili tarama ve fetal DNA
13+5 hamileyim ikili tarama veya fetal DNA yaptırmadım, yaptırmadığım için pişman olur muyum acaba yaptırmalı mıydım?
Yanıt yok
Son gönderi: 5 ay önce
Cevaplar
Her gebede farklıdır belki ama muz yemek etkili olabilir çok şiddetli olunca muz yiyorum bir nebze işe yarıyor
Her gebede farklıdır belki ama muz yemek etkili olabilir çok şiddetli olunca muz yiyorum bir nebze işe yarıyor