Hanımlar gebeliğiniz boyunca hangi aşıları yaptırdınız? Ben 20. Haftamda tetanoz olmuştum şimdi 25. Haftamda sağlık ocağı yeniden aşı için çağırıyor. Bunu da olmama gerek var mı sizce?
Aşı
Doktor & HastaneAşılama
Cevaplar
Elbette 2 tetanoz oluyo birisi karisimli tam unuttum ama doktorum bana olman lazim demisti sezaryen dogum yaptiniz diyelim sizi ve bebegi korumasi icin sart
Evet bende 20. Haftada olmuştum. 25. Haftada da ikinci dozunu oldum
Bende 2 doz tetanoz oldum
Ben de iki doz oldum. Aralarında bir ay olması gerekiyor zannedersem ilki tdap diye biliyorum ikinci doz tetanoz
daha önce yakın tarihli tetanoz aşın yoksa normal. ama kesinlikle imkanın varsa tetanoz+difteri+boğmaca 3Lü aşı al ve bu 2. seferinde onu yaptır. çocuk için de bağışıklık sağlayacak. istemezsen de sağlık ocağının elindekini mutlaka yaptır.
bende daha yeni oldum ilk dozum üçlü karmali boğmaca vs dedi 25+5 ken