Aşı

Doktor & HastaneAşılama
yldrmaley profile picture

yldrmaley |

Hanımlar gebeliğiniz boyunca hangi aşıları yaptırdınız? Ben 20. Haftamda tetanoz olmuştum şimdi 25. Haftamda sağlık ocağı yeniden aşı için çağırıyor. Bunu da olmama gerek var mı sizce?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

cns91a profile picture

Elbette 2 tetanoz oluyo birisi karisimli tam unuttum ama doktorum bana olman lazim demisti sezaryen dogum yaptiniz diyelim sizi ve bebegi korumasi icin sart

s94jvy27zw profile picture

Evet bende 20. Haftada olmuştum. 25. Haftada da ikinci dozunu oldum

fatmatasci036 profile picture

Bende 2 doz tetanoz oldum

szf9j8z4zz profile picture

Ben de iki doz oldum. Aralarında bir ay olması gerekiyor zannedersem ilki tdap diye biliyorum ikinci doz tetanoz

ladygibba249 profile picture

daha önce yakın tarihli tetanoz aşın yoksa normal. ama kesinlikle imkanın varsa tetanoz+difteri+boğmaca 3Lü aşı al ve bu 2. seferinde onu yaptır. çocuk için de bağışıklık sağlayacak. istemezsen de sağlık ocağının elindekini mutlaka yaptır.

masah837 profile picture

bende daha yeni oldum ilk dozum üçlü karmali boğmaca vs dedi 25+5 ken