smmdnsm

Cevaplar

smmdnsm profile picture

çok teşekkür ederim. benim gebelik öyküm biraz sıkıntılı o yüzden endişeliyim. bir boş gebelik, bir tane 12 haftalık kayıp, 3.hamileligim de yatarak geçti oğlum oldu. sonra bir kimyasal gebelik yaşadım. o yüzden korkum var

smmdnsm profile picture

amin inşallah 🙏🏻

smmdnsm profile picture

bugün tekrar kan verdim ve beta HCG testim 14,61 e düşmüş 😞 bu durumda kimyasal gebelik mi oluyor. Kadın doğumdan randevu da alamadım. 😭

smmdnsm profile picture

Ferzan hanım ben erken gebelik testi ile gebeliğimi öğrendim. Son adet tarihimin başlangıcı 1 Nisan. 29 Nisan da Beta HCG 21, 46 çıktı. 1 Mayıs'ta verdiğim beta HCG 14, 61 çıktı. karın ağrısı kanama vs yok. randevu bulamadım. sizce kimyasal gebelik mi yaşıyorum. beta HCG düşüp yükselen var mı? geçtiğimiz Şubat'ta da kimyasal yaşadım. korkuyorum 😭

smmdnsm profile picture

çok teşekkür ederim. benim gebelik öyküm biraz sıkıntılı o yüzden endişeliyim. bir boş gebelik, bir tane 12 haftalık kayıp, 3.hamileligim de yatarak geçti oğlum oldu. sonra bir kimyasal gebelik yaşadım. o yüzden korkum var

smmdnsm profile picture

amin inşallah 🙏🏻

smmdnsm profile picture

bugün tekrar kan verdim ve beta HCG testim 14,61 e düşmüş 😞 bu durumda kimyasal gebelik mi oluyor. Kadın doğumdan randevu da alamadım. 😭

smmdnsm profile picture

Ferzan hanım ben erken gebelik testi ile gebeliğimi öğrendim. Son adet tarihimin başlangıcı 1 Nisan. 29 Nisan da Beta HCG 21, 46 çıktı. 1 Mayıs'ta verdiğim beta HCG 14, 61 çıktı. karın ağrısı kanama vs yok. randevu bulamadım. sizce kimyasal gebelik mi yaşıyorum. beta HCG düşüp yükselen var mı? geçtiğimiz Şubat'ta da kimyasal yaşadım. korkuyorum 😭