4b1ac7be |
6+1 deyim ilk beta verdiğimde 2380 çıktı üç gün sonra tekrar beta verdim 2254 çıktı bu düşüşün olması normal mi yaşayan var mı artması mı gerekiyordu progestanda başlamıştım
4b1ac7be |
6+1 deyim ilk beta verdiğimde 2380 çıktı üç gün sonra tekrar beta verdim 2254 çıktı bu düşüşün olması normal mi yaşayan var mı artması mı gerekiyordu progestanda başlamıştım
Ferzan hanım ben erken gebelik testi ile gebeliğimi öğrendim. Son adet tarihimin başlangıcı 1 Nisan. 29 Nisan da Beta HCG 21, 46 çıktı. 1 Mayıs'ta verdiğim beta HCG 14, 61 çıktı. karın ağrısı kanama vs yok. randevu bulamadım. sizce kimyasal gebelik mi yaşıyorum. beta HCG düşüp yükselen var mı? geçtiğimiz Şubat'ta da kimyasal yaşadım. korkuyorum 😭