Beta HCG değeri!!!!

Riskli GebelikHamilelik Psikolojisi
smmdnsm profile picture

smmdnsm |

merhabalar arkadaşlar. Son adet tarihimin başlangıcı 1 Nisan. 26 Nisan'da kasik ağrım ve biraz lekelenmem oldu sonra bitti. Evde idrar testi yaptım pozitif cikti. Bugun kan testi yaptırdım beta HCG 21,46 çıktı. Bu değer düşük geldi bana böyle bişi yaşayan var mi

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

2306ba8b profile picture

2306ba8b

2günde bir tekrar yaptır tekrar yaptır 48saatte güzel bir artış yüzde 50-60 varsa iyi kabul ediliyor bende de öyle oldu Sadece bikere yaptırıp kendini strese sokma lütfen

Yanıtlar

smmdnsm profile picture

çok teşekkür ederim. benim gebelik öyküm biraz sıkıntılı o yüzden endişeliyim. bir boş gebelik, bir tane 12 haftalık kayıp, 3.hamileligim de yatarak geçti oğlum oldu. sonra bir kimyasal gebelik yaşadım. o yüzden korkum var

2306ba8b profile picture

2306ba8b

Umarım herşey bu sefer çok güzel olsun Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasıl etsin

smmdnsm profile picture

amin inşallah 🙏🏻

smmdnsm profile picture

bugün tekrar kan verdim ve beta HCG testim 14,61 e düşmüş 😞 bu durumda kimyasal gebelik mi oluyor. Kadın doğumdan randevu da alamadım. 😭