demiraysenur884
Konular
uyku egitimi
uyku egitimi alan varmi tavsiye istiyorum
Yanıt yok
Son gönderi: 4 gün önce
emmede aglama
merhabalar,bebeğim 3ay 10 günlük emerken memede emiyor uzun süre sonrasında bi anda ağlıyor tekrsr memeye alıp biraz emip geri yana dönüyor eve ağlaması artıyor tekrar aranıyor yaşayan varmi neden yapabilir
Yanıt yok
Son gönderi: geçen ay
uyku problemi
merhaba 3 aylik olduk yeni gündüz uykuları normal şekilde oluyor ama akşam uzeri 5 6 gibi başlayıp gece 11 12 kadar huzursuz oluyor uyumuyor normal mi bu dönemde
Yanıt yok
Son gönderi: 2 ay önce
kanama adet
2 ay 15 gün oldu doğum yapalı sezeryan oldum ama sanki dikislerimin iç kısmında bi acı ağrı var gibi kanamamda kesilmişti ama bir anda gür ve sık kanama gelmeye başladı sizce adet olmak için Erken mi normal mi
Yanıt yok
Son gönderi: 2 ay önce
emzirme
göğüs yaralarimdann kaynaklı ememedigi için mama vermistim oncesinde emzirmelerimde doyduğunu anliyordum göğüs yaralarım artınca emzirmedim bir sure ve geri düzeltip emmeye basladi ama sütüm azaldı galiba emmesine rağmen bebeğim çok ağlıyor ne yapmam gerekiyor
Yanıt yok
Son gönderi: 3 ay önce
göğüs ucu yarası
merhaba arkadaşlar göğüs uçlarım yarıldı doktora krem yazdırdım ama yine fayda etmedi başka öneriniz varmi iyi gelecek
Yanıt yok
Son gönderi: 3 ay önce
bebeğimin vücudanda sivilcelenme
merhaba arkadaşlar benim bebeğim 1 aylik oldu dün ama yüzünde ve vücudunda 2 3 gundur sivilcelenmeler oldu korkulacak bisey mi yoksa normalmi
Yanıt yok
Son gönderi: 3 ay önce
Cevaplar
yüzünde sırtında ve vucudunda benimki
kullandım ilk günden itibaren ama onu kullanmama rağmen yarıldı bende fayda etmedi teşekkür ederim yinede
deneyeceğim tessekür ederimm
silikon uc kullanıyorum sağımda hiç yapmiyordum
deneyeceğim tessekur ederim
deneyeceğim tessekur ederim
benimki yara oldu yarıldı ortaları yine işe yarar mı kullansam kabuk oluyor bebeğim emince kanıyor o yuzden bırakmak zorunda kalıyorum ememiyor işe yararmi yinede
denedim ve göğüs uclarimi yumuşatıdi ayrıca bebeğimde rahatça emdi surdum ve açıkta bekledim sonrasında yıkayıp sildim ve ondan sonra goguslerim yumuşadı daha iyi oldu
Bu durumu yaşamadan tedbirinizi alin gerçekten gecirmesi cok zor oluyor kendi edindiğim ve farkına vardığım birseyi söylemek istiyorum çünkü ben çok geç farkına vardım ve acisinida kendim çektim bebegimide düzgün emziremedim kesinlikle emzirme yastığı yada normal yastik ile ve bebeğinizi dogru tutusla emzirin
o sürede hala emzirdinizmi yaralardan
benimde aynıydı ya çok kötü oluyor şuan kabuk oldu ama daha kötü oluyor
cidden ilk defa bu kadar zorlayici geciyor
uzun zamandır kullanıyorum gaz damlasini
gerçekten ayni durumu bende yaşıyorum ve ben kendimde o gün eğer yorucu ve stresli geçiyorsa daha çok azalıyor onu fark ettim en sonunda kendimde rezene çayı vs şeyleri de içiyorum ama onları kullanmama rağmen azalıyor gibi oluyor benimde
inşallah ☺️
benimde doğumdan sonra yaşadım sizi anlayabiliyorum ama tahin yagi ve zeytinyağı gerçekten iyi geliyor ben herşeyi denemiştim onlar iyi gelmisti bence doktorunuzlada danışarak krem yazabilir ayrıca herkesin yazdığı gibi yanlış tutusla oluyor benim öyleydi ondan kaynaklı olmuştu emzirme yastığı kullanarak emzirirsenide daha rahat edersiniz
zeytinyağı geçir ist
geçirmişti benimde hala acı hissettimde sürüyorum sızi oldugunda bile hemen sürsem hemen geçiyor acısını aliyor
lansinoh bende işe yaramamisti inşallah sizde faydası olur
kesinlikle önerisi olan varsa benimde ihtiyacım var buna
agizdan da alttan da çıkarıyor ayrı yetten gaz damlasida kullanıyorum ama kaldığı oluyor illaki olabilir 1 2 gündür yapmaya başladı bunu
evet dogru bizimde öyledi aglama krizleri oluyordu 2.ayda ama yavaş yavaş gecmisti şimdide meme de emiyor çıkarıp yana atiyor başını ağlamaya başlıyor o sıra aranıyor yine
bizde 3 ayligiz ama sürekli emme istiyor memeye gelince bırakıp ağlıyor tekrsr ağlıyor gaz olabilir diye düşünüyordum acaba bizimdemi meme reddi yaşıyoruz
benimde aynı ağlıyor ama emmiyor lütfen önerisi olan varsa banada söylesin
kucağımda emmiyor kendini atiyor memeyi almıyor ağlıyor zatwn öyle daha çok ağlıyor deneyeceğim bende mutlaka
bencede doktoruna danış tam ne olunca ilişki yasak değil diye soyluyor ama farklı bir durum olursa bunu yasak yapabilir doktoruna sormadan hareket etme çünkü bu konu herkesten herkese değişen birseydir doktor onay veriyorsa sorun olmaz tabikide ama sorman daha mantıklı olur
yüzünde sırtında ve vucudunda benimki
kullandım ilk günden itibaren ama onu kullanmama rağmen yarıldı bende fayda etmedi teşekkür ederim yinede
deneyeceğim tessekür ederimm
silikon uc kullanıyorum sağımda hiç yapmiyordum
deneyeceğim tessekur ederim
deneyeceğim tessekur ederim
benimki yara oldu yarıldı ortaları yine işe yarar mı kullansam kabuk oluyor bebeğim emince kanıyor o yuzden bırakmak zorunda kalıyorum ememiyor işe yararmi yinede
denedim ve göğüs uclarimi yumuşatıdi ayrıca bebeğimde rahatça emdi surdum ve açıkta bekledim sonrasında yıkayıp sildim ve ondan sonra goguslerim yumuşadı daha iyi oldu
Bu durumu yaşamadan tedbirinizi alin gerçekten gecirmesi cok zor oluyor kendi edindiğim ve farkına vardığım birseyi söylemek istiyorum çünkü ben çok geç farkına vardım ve acisinida kendim çektim bebegimide düzgün emziremedim kesinlikle emzirme yastığı yada normal yastik ile ve bebeğinizi dogru tutusla emzirin
o sürede hala emzirdinizmi yaralardan
benimde aynıydı ya çok kötü oluyor şuan kabuk oldu ama daha kötü oluyor
cidden ilk defa bu kadar zorlayici geciyor
uzun zamandır kullanıyorum gaz damlasini
gerçekten ayni durumu bende yaşıyorum ve ben kendimde o gün eğer yorucu ve stresli geçiyorsa daha çok azalıyor onu fark ettim en sonunda kendimde rezene çayı vs şeyleri de içiyorum ama onları kullanmama rağmen azalıyor gibi oluyor benimde
inşallah ☺️
benimde doğumdan sonra yaşadım sizi anlayabiliyorum ama tahin yagi ve zeytinyağı gerçekten iyi geliyor ben herşeyi denemiştim onlar iyi gelmisti bence doktorunuzlada danışarak krem yazabilir ayrıca herkesin yazdığı gibi yanlış tutusla oluyor benim öyleydi ondan kaynaklı olmuştu emzirme yastığı kullanarak emzirirsenide daha rahat edersiniz
zeytinyağı geçir ist
geçirmişti benimde hala acı hissettimde sürüyorum sızi oldugunda bile hemen sürsem hemen geçiyor acısını aliyor
lansinoh bende işe yaramamisti inşallah sizde faydası olur
kesinlikle önerisi olan varsa benimde ihtiyacım var buna
agizdan da alttan da çıkarıyor ayrı yetten gaz damlasida kullanıyorum ama kaldığı oluyor illaki olabilir 1 2 gündür yapmaya başladı bunu
evet dogru bizimde öyledi aglama krizleri oluyordu 2.ayda ama yavaş yavaş gecmisti şimdide meme de emiyor çıkarıp yana atiyor başını ağlamaya başlıyor o sıra aranıyor yine
bizde 3 ayligiz ama sürekli emme istiyor memeye gelince bırakıp ağlıyor tekrsr ağlıyor gaz olabilir diye düşünüyordum acaba bizimdemi meme reddi yaşıyoruz
benimde aynı ağlıyor ama emmiyor lütfen önerisi olan varsa banada söylesin
kucağımda emmiyor kendini atiyor memeyi almıyor ağlıyor zatwn öyle daha çok ağlıyor deneyeceğim bende mutlaka
bencede doktoruna danış tam ne olunca ilişki yasak değil diye soyluyor ama farklı bir durum olursa bunu yasak yapabilir doktoruna sormadan hareket etme çünkü bu konu herkesten herkese değişen birseydir doktor onay veriyorsa sorun olmaz tabikide ama sorman daha mantıklı olur