merhaba 3 aylik olduk yeni gündüz uykuları normal şekilde oluyor ama akşam uzeri 5 6 gibi başlayıp gece 11 12 kadar huzursuz oluyor uyumuyor normal mi bu dönemde
uyku problemi
UykuEmzirme
Cevaplar
aae65009
merhaba bizde o aylarda bu durumu yaşadık zamanla geçiyor merak etmeyin. sanırım buna "cadı zamani" deniyor ben o saatlerde uyutmaya calisiyordum. çoğu zaman uyumuyordu. birde 4. ay atağı geçti mi tadindan yenmez 😂 Allah kolaylık versin hepimize.🩷
Yanıtlar
cidden ilk defa bu kadar zorlayici geciyor
aae65009
çok iyi anlıyorum geçmeyecek gibiydi bende onunla ağlıyordum. bir an önce geçer inşallah😊
inşallah ☺️
Bizim de öyleydi sorunun gaz olduğunu bulduk.Gaz damlası kullanınca sorunumuz ortadan kalktı.
Yanıtlar
uzun zamandır kullanıyorum gaz damlasini