merhabalar,bebeğim 3ay 10 günlük emerken memede emiyor uzun süre sonrasında bi anda ağlıyor tekrsr memeye alıp biraz emip geri yana dönüyor eve ağlaması artıyor tekrar aranıyor yaşayan varmi neden yapabilir
emmede aglama
Cevaplar
Gazı vardır ayaklarını karnına çekiyor mu benim ki 5'e girecek hâlâ yapıyor gazı olunca bir de etrafa da bakıyor.
Yanıtlar
agizdan da alttan da çıkarıyor ayrı yetten gaz damlasida kullanıyorum ama kaldığı oluyor illaki olabilir 1 2 gündür yapmaya başladı bunu
Bazen yeterli gelmiyor ne yapsan da geçmiyor 2. ayda ben her gün 3 saat ağlama kriziyle karşılaşıyordum gece 3'e kadar. Mesela saat 22:00'da başlıyordu ağlamaya ben 21:30'da damla veriyordum. Karnına bebek yağı ile masaj yapıyordum, gazının karnında hareket ettiğini hissediyordum ve sert olan yeri yumuşatıyordum bir nevi gazını çıkarttırıyordum vs her şeyi yapıyordum en sonunda ten teması falan bu sefer uykusuzluktan ağlıyordu vs gece 02:30-03:00 arası uyuyordu. Çok zor ama geçiyor.
evet dogru bizimde öyledi aglama krizleri oluyordu 2.ayda ama yavaş yavaş gecmisti şimdide meme de emiyor çıkarıp yana atiyor başını ağlamaya başlıyor o sıra aranıyor yine
2c9ba0ea
Gazı vardır maalesef ihtimal vermeyebilirsiniz ama sadece gazı varken yapıyorlar bunu
“evet dogru bizimde öyledi aglama krizleri oluyordu 2.ayda ama yavaş yavaş gecmisti şimdide meme de emiyor çıkarıp yana atiyor başını ağlamaya başlıyor o sıra aranıyor yine”
- demiraysenur884
Kısır döngü bu hem gazı var hem de emmek istediği için çünkü memede güvende hissediyor aranıyor gazı varsa gazı çıkarttırın bir de bir memeden diğer memeye geçerken de çıkarttırın. Benim bebe o zamanlar omzumda biraz kestirip sonra bacaklarıyla kendini aşağıya çekip mememe kafa atıyordu. 😂(çok özledim o şekilde omzumda uyumasını)