caansu.a
Konular
uyku
merhaba daha önce uyku eğitimi alıp fayda sağlamış olanlarınız varmı acaba ?
Yanıt yok
Son gönderi: 3 hafta önce
4. ay meme reddi
4. aydaki meme reddi ne zaman bitiyor 2 haftadır uykulu hallerı dısında emzıremıyorum uykulu hallerındede çok kısa yiyor ne yapacagımı bilemiyorum
Yanıt yok
Son gönderi: geçen ay
meme reddi
bebeğim 13 haftalık son 3 gündür anne sütünü memeden almayı reddediyor düne kadar uykulu halde besleyebiliyorken artık uykulu da emziremiyorum tutup geri memeyi itiyor bu gğne kadar hiç biberon kullanmadık şu an kaşık biberon ile besliyorum ama onunla da tam beslenemıyor bu aylarda meme reddi olurmus ancak nasıl aşılır ne zaman bebeğim memeye geri döner oldukça endişeliyim
Yanıt yok
Son gönderi: 3 ay önce
yatakta uyumama
bebeğim 12 haftalık 40 günlük oldugundan beri gündüz uykuları kucakta önceleri herkes normal ilk 3 ay 4. trimester dedi ama artık 3 ay bitti bişeyler düzelecek diye beklıyoruz ama hıcbırsey duzelmıyor uykularında gunduz uykuları hem kısa 20 dk hem kucakta 🤷🏻 bu durum nasıl düzelir ?
Yanıt yok
Son gönderi: 3 ay önce
güzndüz uyumayan bebek
bebeğim 7 haftalık fakat 1 haftadır asla gunduzleri uyumuyor yatagına koyunca hemen gözlerini acıyor bu durum gecer mi her bebekte var mıdır yoksa benım bebegımin huyu mu boyle🤦
Yanıt yok
Son gönderi: 4 ay önce
5. hafta atağı
5. hafta atağında olan var mı acaba? bu süreç nasıl daha kolay geçebilir ? bebeğim 37 günlük 2 gündür yatağına koydugumuz an uyanıyor asla kucak doşında yatmıyor? gündüz neredeyse hiç uyumuyor. bu süreç geçici midir?
Yanıt yok
Son gönderi: 5 ay önce
tazyikli süt
1 aylık bebeğim var sütüm malesef tazyikli geliyor elimle önden ne kadar sağsamda tazyiği azalmıyor ve bebeğim memede memeyle kavga ediyor hiç huzurlı değil bazen memeyi tutmayı reddediyor görünce ağlıyor . bu durumla ilgili ne yapabilirim
Yanıt yok
Son gönderi: 3 ay önce
Cevaplar
“”
- Anonymous
tavsiyeniz için teşekkürler ama bebeğim zaten her pozisyonda memeyi tutmuyor hepsını deneyemıyorım o yuzden yatarak emziriyorum şimdilik umarım lısa sğrede geçer 🙏🏻
çok teşekkür ederim hiç geçmeyecek birşey zannediyordum bu umut oldu bana🙏🏻
umarım🙏🏻
yapılması gereken önerebileceğiniz birşey var mı peki
biz 20 gunlukken probıyotık başlamıstık sorunun buyuk kısmı bu sekılde cozulmustu
ah yalnız olmadıgımı bılmek bi nebze iyi geldi ama ne yapmak gerekir
yenidoğan sivilcesiyse eğer bepanthol sensiderm krem ile oldukca hızlı azalıyor
yaşadığınız bazı belırtıler 8. hafta atağına hoşgeldin diyor. benımde bebeğim şu sn 9 haftalık ve 7. haftadan beridir böyle gündüz kucak dışında uyumuyor yatağa koyuyorum uyanıyor dediğiniz gibi gece uykuları da bir anda bozuluyor ama merak etmeyin geçiyor bizim önce gece uykuları toparladı beklıyoruz ki gündüz uykularıda duzelsin yani bu süreçte bol bol bebeğine destek olmaya ona güvenli alanı oluşturmaya çalışmalısın kucakta uyuyorsa bırak kucakta kalsın sabırlı olmak lazım umarım bu atak süreci hızlıca geçer ve sizde derin bir nefes alırsınız çok yorucu evet ama geçiyor bunu unutmamalısın
kesinlikle gümüş kapak kullanın derim
bepanthol sensiderm iyi gelmişti bizede
gece uykuları da değişken bazı geceler 21 den 3 e kadar aralıksız uyuyor sonra beslenıp geri yatıyor geneldd 6 ya kadar ama bazı geceler 4 ten sonra yatagında yatmak ıstemıyor saat başı yada iki saatte bir uyanıyor
deneyeceğim Zeynep hanım teşekkürler
bir çözümü varsa bende cevapları beklıyorum🥹 tam olarak dediğiniz durumdayım bende
kusma bizdede var tazyıkten olabılecegını hiç düşünmemiştim bebeğim kısmen sütün tazyıkşo gelmesıne alıştı ve süt üretimin düzene girdi diye düşünüyorum artık önden sütün fazlasını elimle ya süt toplama kabıyla aldıgımda daha az sorun yasıyorum artık
“”
- Anonymous
merhaba tekrardan ben 1 haftadır eve hamak kurdum bebek hamağı uyutruktan sonra ona koyuyorum uyanır gıbı olunca hamağı sallıyorum sanırım hamağın dar ve sıkışık yapısını sevdı orada uyuyor rn azından tüm uykular olmasada bazı uykuları kucağımda yapmaması bile rahatlatıcı oldu benim için deneyebilirsiniz
biz dün yaptırdık hafıf ateş ve bol huzursuzluk oldu. bebeğim ne gece ne gündüz uykuya dalamadı dolayısıyla uykusuzluğun verdıgı huzursuzlukta eklendi zor gecıyor yanı ama sanırım herkeste farklı
mochi giyilebilir göğüs pompası sakın almayın asla süt çıkartamıyor ben aldım pişmanım iadede kabul etmiyorlar
bende aynı synı durumdayım hala tam duzelmıs sayılmaz ama evin içine bi bebek hamağı kurduk kucakta uyutup onun içine koydugumuzda genelde uyanmıyor uyansada sallıyoruz geri dalıyor belki hamak deneyebilirsiniz bende bi arkadasımın önerisiyle denemiştim
nasıl bir yanlıs kullanımı olabılır
dediklerinize göre tekrar bi deneyeyım daha yeni almıştım çünkü
bibs marka kiraz uçlu silikon emzik deneyebilirsiniz
sonucları paylaşır mısınız
benim bebeğimde öyle bi çözümü varsa eğer bende merak ediyorum
önce tek kolunu cıkartmayı deneyın bırkac gun boyle uyusun sonra sadece bedenını sarıp ıkı kol birden açabilirsiniz ama bazen olmuyor bende 3 aylıkken denedım ama asla uyunuyordu sonra 4. ayda bi baktık sarmasakta iyi uyuyor belki yavas yavas gevseterekte deneyebılırsiniz
uykulu oldugu zamanlarda emzırmeyı deneyin yada sütünüzü sağarak kaşıkla yahut kaşık biberonla vermeyi deneyebilirsiniz bu ayda bende yaşadım meme reddi neredeyse 1 ay sürdü çok yorucu bir süreç ama sabırlı olmak gerekiyor sık sık memeyi teklf edin özelliklede sessiz loş ve uyarıcıların az oldugu ortamlarda bu ayda dıkkatı cevrede oluyor ufacık bi ses değişik bir oda yada görüntü dıkkatını dağıtıp memeyi bırakmasına sebep olabılıyor. ek olarak çevreden duyduklarım ayakta kıcskta yuruyerek pilates topu uzerinde hafıf zıplayarak yada yataga sırtustu yatırıp memeyi yukarıdan vererek gibi pozisyonları da deneyebilirsiniz
bunun çözümü var demeyi çok isterdim ö bebeğim 23 haftalık tüm gündüz uykuları kucagımda 2 aylıktan beri . hatta artık gece 4 ten sonrasınıda yatagında uyumuyor kucak istiyor artık cok yorucu olmaya basladı bu sebeple uyku egıtımı arastırıyorum 🤷🏻
merhaba 2 aylıktan beri benim bebeğimde kucakta uyuyor bende eğitim almayı düşünüyorum acaba nereden aldınız önerir misiniz
pınar hanımı takipte edıyorum pekı onlıne paket mı aldınız birebir destek paketini mi acaba bilgiler için çok teşekkürler bu arada🙏🏻