Kundak bırakma

demirelseyma31 profile picture

demirelseyma31 |

Bebeğim 3 ay 18 günlük yavaştan kundağı bırakmak istiyorum ama asla uyumuyor kundaksız. Önerisi olan var mı?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

caansu.a profile picture

önce tek kolunu cıkartmayı deneyın bırkac gun boyle uyusun sonra sadece bedenını sarıp ıkı kol birden açabilirsiniz ama bazen olmuyor bende 3 aylıkken denedım ama asla uyunuyordu sonra 4. ayda bi baktık sarmasakta iyi uyuyor belki yavas yavas gevseterekte deneyebılırsiniz

Kundak bırakma için cevap | Momy