tszcnngkwj
Cevaplar
7. Haftada ya da 8. Haftada görülebiliyor benimki 7. Haftada görüldü 8. Haftada içinde embriyo oluşmuştu korkma daha zamanı var🥰
Benim 2 li testlerim gayet güzel sonuç verdi ve hiç bir sıkıntı olmadığı için doktorum boşuna yaptırmaya gerek yok ama eğer benim içim rahat değil ben bide 3. Test yaptırıcam diyosan sana bırakıyorum dedi ama bence yaptırmanı önermiyorum dedi doktorun sonuçlarına göre söyler
İlk gebeliklerde hareketler 20. Haftadan itibaren başlar bende 17 haftalığımm kontrole gittiğimde bebeğim o kadar çok hareketliydi ki anlatamam keşke hissetsem dedim doktorum şuan hissetmezsin 20 haftalık ve ortalarına doğru döndüğünü tekmelerini hissetmeye başlarsın demişti