4+4

7yc9vtvkbr profile picture

7yc9vtvkbr |

Selamlar 4+4 deyim cok yeni kese en erken nezaman görülür (5+2 de dr randevum var görebilirmi) beta HCG kac olmali

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

tszcnngkwj profile picture

7. Haftada ya da 8. Haftada görülebiliyor benimki 7. Haftada görüldü 8. Haftada içinde embriyo oluşmuştu korkma daha zamanı var🥰

4+4 için cevap | Momy