Gebelik

rmj68z9mr2 profile picture

rmj68z9mr2 |

Haftaya kontrolüm var İkili tarama testi yaptırdım üçlü tarama testi de yaptırmam gerekiyor mu

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

tszcnngkwj profile picture

Benim 2 li testlerim gayet güzel sonuç verdi ve hiç bir sıkıntı olmadığı için doktorum boşuna yaptırmaya gerek yok ama eğer benim içim rahat değil ben bide 3. Test yaptırıcam diyosan sana bırakıyorum dedi ama bence yaptırmanı önermiyorum dedi doktorun sonuçlarına göre söyler

Gebelik için cevap | Momy