Haftaya kontrolüm var İkili tarama testi yaptırdım üçlü tarama testi de yaptırmam gerekiyor mu
Gebelik
Cevaplar
Benim 2 li testlerim gayet güzel sonuç verdi ve hiç bir sıkıntı olmadığı için doktorum boşuna yaptırmaya gerek yok ama eğer benim içim rahat değil ben bide 3. Test yaptırıcam diyosan sana bırakıyorum dedi ama bence yaptırmanı önermiyorum dedi doktorun sonuçlarına göre söyler