eezgi.ekmr
Cevaplar
Bende 40 günlükken yolculuk yapmak zorunda kalmıştım ben yastığa yatırıp kucağımda gitmiştim yastık veya reflu yatağında daha rahat eder emzirmekde daha kolay olur
kliğini tam olarak nerde acaba 30 hafta
“”
- Anonymous
kliniği tam olarak nerde acaba 30 haftalık hamileyim Bende doktor arayışındayım
“”
- Anonymous
Bende şuan aynı sürece girdim düzenli kan ve ilaç takibiyle 37 ye kadar bekliyoruz
bence 1 dozda olsa kesinlikle yaptır canım Allah korusun rota virüs olduğu zaman sonuçları kötü olabiliyor ben oğluma 1 doz yaptırmıştım 6 7 ay sonra oğlumla rota virüs olduk ben hastanelik oldum 1 hafta ishal susuzluktan böbrek yetmezliğine kadar gidiyordu oğlumsa sadece 1 gün ateş ile atlattı şükür imkanın varsa 2 dozuda yaptır ama 1 dozda hafif atlatmasını sağlar