Ailemizin yanında doğum yaptık ve 30 günlük bebeğimle artık eve döneceğiz. Aracımız var. Yolumuz 12 saat kadar. Bebekle daha da uzun olacaktır. Pusete mi koyayım yoksa reflü yatağı aldık onda mı rahat eder? Kucakta mı gitmeli? Tavsiye ve tecrübeleriniz neler?
1 aylık bebekle uzun yolculuk
Cevaplar
Bende 40 günlükken yolculuk yapmak zorunda kalmıştım ben yastığa yatırıp kucağımda gitmiştim yastık veya reflu yatağında daha rahat eder emzirmekde daha kolay olur