Aşı

fatmaaelden01 profile picture

fatmaaelden01 |

Rota aşısı yaptıranlar var mı yaptırmasam ne olur

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

eezgi.ekmr profile picture

bence 1 dozda olsa kesinlikle yaptır canım Allah korusun rota virüs olduğu zaman sonuçları kötü olabiliyor ben oğluma 1 doz yaptırmıştım 6 7 ay sonra oğlumla rota virüs olduk ben hastanelik oldum 1 hafta ishal susuzluktan böbrek yetmezliğine kadar gidiyordu oğlumsa sadece 1 gün ateş ile atlattı şükür imkanın varsa 2 dozuda yaptır ama 1 dozda hafif atlatmasını sağlar