kwzhh59prj
Konular
6 ay ek gıda mama ve redler.
Kızlar merhaba 6,5 aylık bir bebeğim var ama gerçekten her şeyden bıkmış durumdayım. Ya bir bebek bu kadar zor olabilir mi? Ek gıda ayrı bir dert asla bir şey yediremiyorum. Sürekli bir tükürme, diliyle itme savaş içindeyiz ya. 1 öğün anca yedirebiliyorum o da 1 kaşığı geçmez. Anne sütü zaten hiç almadı mama ile devam ediyoruz o da ayrı bir dert içmiyor onu da itip duruyor diliyle. 5.aydan 6 ya geçerken sadece 440 gram almış çünkü yediremiyorum. Delirmek üzereyim ya. Sürekli ağlıyor sürekli mızırdanıyor. Uyutmak ayrı bir dert uyutuyorum yarım saat sonra uyanıyor uykusunu alamadığı için ağla ağla modunda. Dışarı çıkıyoruz durduramıyoruz evdeyiz oyalayamıyoruz. Gün nasıl geçiyor anlamıyorum çünkü hep bir karmaşa içindeyiz. Çok yoruldum ve yıprandım. Başıma falan ağrılar giriyor ağlamak istiyorum. Keyifli bir günümüz yok. Bir bebek nasıl yemez ya nasıl!!!
Yanıt yok
Son gönderi: geçen hafta
5,5 ay bebek dönmüyor ve oturamıyor.
Merhaba herkese 5,5 aylık bir bebeğim var. Tummy time sevmiyor sürekli ağlıyor. Gün içinde çok az yapabiliyoruz. Bu yüzden boyun ve sırt kasları iyi gelişmiş değil. Kafasını tutuyor ama otururken ya da kucağımdayken kafası öne düşüyor. Ya da oturma çalışmaları yaparken gövdesini tam dik tutamıyor. Böyle bir sorun yaşayan var mı çok endişeleniyorum. Bazen diyorum sanki bize tummy time mı yaptırdılar diye ama yine de kendime engel olamıyorum kafama takma konusunda.
Yanıt yok
Son gönderi: geçen ay
Cevaplar
Merhaba, benim bebeğimde 3 ay 6 günlük aynı şekilde uykuya direnmeye başladı. Sanırım atak haftasında falan. Hatta bugün tam 7 kere memede uyuttum 10 dk uyuyup uyandı ne yapacağımı şaşırdım. Ağlayarak ya da ıkınarak uyanıp durdu. Şimdi mama verdim derin uykuya anca geçti saat 00:45’de. Normalde 22-23 gibi mamayı verir yatırırdım. Yalnız değilsiniz bu zamanlarda geçecek sadece sabretmemiz lazım. ❤️
Bizde de aynısı oluyor. Kilosuna göre normalde 800-900 ml alması gerek günlük 600’leri zor buluyoruz.
Merhaba , hamilelikte benim aşırı bulantım ve kusmam vardı. Doktorun önerisi ile aldım bir kere içtim ama işe yaramadı. İçeriğini de çok beğenmedim korktuğum için kullanmaya devam etmedim.
İnşallah çok teşekkür ederim. :)
Çok teşekkür ederim. Aslında bizim en büyük problemimiz kollarından destek almaması. Kendini itmiyor. Gövdesen destek alıyor. Muhtemen dönmemesinin de en büyük sebebi bu.
Benim bebeğimde 5,5 aylık o da böyle yapıyor. Dirseklerden asla destek almıyor. Karnından ve göğsünden destek alıyor. Bu yüzden boynu da sürekli öne düşüyor ve dönmüyor. Kafama çok taktım. Yarım doktora gidip soracağım.
Merhaba, doktor normal olduğunu söyledi. Sadece bu ay da artık altına destek koyarak değil direkt yere bırakmamı söyledi. Zamanla alışacak dedi.
Bir de egzersiz yaptırmamı söyledi her gün 10 dk. İnstagramda denk gelmişsinizdir elleri ayakları birbirine değdirme, sağa sola döndürme egzersizlerini.
Ay buna üzüldünüz mü cidden yapmayın ama ne güzel işte. Valla biz ilk gün geldiğimizde ortalıkta kıyamet koptu ağlamaktan iç çekmekten canı çıktı çocuğun ve hiç hoş değildi. Sonra alıştı da kuaföre avmye ne bileyim gezmeye gidebildim. Çünkü günün büyük bölümünde bebeğe zaten tek başıma bakıyorum ve onsuz bir şey yapamıyorum. Bırakın gezin sizde. Eşinizle gezin arkadaşlarınızla gezin. Kendinize bir kahve ısmarlayın. Biraz dinlenin.
Benim bebeğim de 5 aylıkken 65 cmdi. Normaldir ya. 47,5la doğmuştu.
Merhaba, benim bebeğimde 3 ay 6 günlük aynı şekilde uykuya direnmeye başladı. Sanırım atak haftasında falan. Hatta bugün tam 7 kere memede uyuttum 10 dk uyuyup uyandı ne yapacağımı şaşırdım. Ağlayarak ya da ıkınarak uyanıp durdu. Şimdi mama verdim derin uykuya anca geçti saat 00:45’de. Normalde 22-23 gibi mamayı verir yatırırdım. Yalnız değilsiniz bu zamanlarda geçecek sadece sabretmemiz lazım. ❤️
Bizde de aynısı oluyor. Kilosuna göre normalde 800-900 ml alması gerek günlük 600’leri zor buluyoruz.
Merhaba , hamilelikte benim aşırı bulantım ve kusmam vardı. Doktorun önerisi ile aldım bir kere içtim ama işe yaramadı. İçeriğini de çok beğenmedim korktuğum için kullanmaya devam etmedim.
İnşallah çok teşekkür ederim. :)
Çok teşekkür ederim. Aslında bizim en büyük problemimiz kollarından destek almaması. Kendini itmiyor. Gövdesen destek alıyor. Muhtemen dönmemesinin de en büyük sebebi bu.
Benim bebeğimde 5,5 aylık o da böyle yapıyor. Dirseklerden asla destek almıyor. Karnından ve göğsünden destek alıyor. Bu yüzden boynu da sürekli öne düşüyor ve dönmüyor. Kafama çok taktım. Yarım doktora gidip soracağım.
Merhaba, doktor normal olduğunu söyledi. Sadece bu ay da artık altına destek koyarak değil direkt yere bırakmamı söyledi. Zamanla alışacak dedi.
Bir de egzersiz yaptırmamı söyledi her gün 10 dk. İnstagramda denk gelmişsinizdir elleri ayakları birbirine değdirme, sağa sola döndürme egzersizlerini.
Ay buna üzüldünüz mü cidden yapmayın ama ne güzel işte. Valla biz ilk gün geldiğimizde ortalıkta kıyamet koptu ağlamaktan iç çekmekten canı çıktı çocuğun ve hiç hoş değildi. Sonra alıştı da kuaföre avmye ne bileyim gezmeye gidebildim. Çünkü günün büyük bölümünde bebeğe zaten tek başıma bakıyorum ve onsuz bir şey yapamıyorum. Bırakın gezin sizde. Eşinizle gezin arkadaşlarınızla gezin. Kendinize bir kahve ısmarlayın. Biraz dinlenin.
Benim bebeğim de 5 aylıkken 65 cmdi. Normaldir ya. 47,5la doğmuştu.