6 ay ek gıda mama ve redler.

Ek GıdaTek Ebeveyn
kwzhh59prj profile picture

Kızlar merhaba 6,5 aylık bir bebeğim var ama gerçekten her şeyden bıkmış durumdayım. Ya bir bebek bu kadar zor olabilir mi? Ek gıda ayrı bir dert asla bir şey yediremiyorum. Sürekli bir tükürme, diliyle itme savaş içindeyiz ya. 1 öğün anca yedirebiliyorum o da 1 kaşığı geçmez. Anne sütü zaten hiç almadı mama ile devam ediyoruz o da ayrı bir dert içmiyor onu da itip duruyor diliyle. 5.aydan 6 ya geçerken sadece 440 gram almış çünkü yediremiyorum. Delirmek üzereyim ya. Sürekli ağlıyor sürekli mızırdanıyor. Uyutmak ayrı bir dert uyutuyorum yarım saat sonra uyanıyor uykusunu alamadığı için ağla ağla modunda. Dışarı çıkıyoruz durduramıyoruz evdeyiz oyalayamıyoruz. Gün nasıl geçiyor anlamıyorum çünkü hep bir karmaşa içindeyiz. Çok yoruldum ve yıprandım. Başıma falan ağrılar giriyor ağlamak istiyorum. Keyifli bir günümüz yok. Bir bebek nasıl yemez ya nasıl!!!

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

dilekmbye profile picture

6,5 aylık bebek için 1 tatlı kaşığı ek gıda yeterli ve olması gereken miktar üzülmeyin. Meme/mama konusunda sevmediyse farklı markaları deneyebilirsiniz. Golden goat içeriği çok besleyici kilo alımı destekler. Öneririm. Farklı marka ve tadlar sunarsanız mutlaka içinden birini sevicektir. Malesrf bazı çocuklar zor ve seçici. Bizimkide 26 haftalık tam 6 aylık. Doğduğundan beri aptamil kullandık. Yediği için farklı marka denemedik

1a464f58 profile picture

1a464f58

benim bebeğimde bir hafta sonra sekiz aylık olacak anne sütü almadı mamayla devam ettik altıncı aydan beri ek gıdayı tam anlamıyla sevemedi sürekli ağzını kapatıyo diliyle itiyo bende artık blw yöntemini denicem işe yarar mı bilmiyorum