8646cc20 |
Merhaba bebeğim 2 aylık yıkanmasına rağmen kulağının iç kısmı aşırı kötü kokuyor sizde neden olabilir tek kulağı o şekilde sizce ne yapabilirim .
8646cc20 |
Merhaba bebeğim 2 aylık yıkanmasına rağmen kulağının iç kısmı aşırı kötü kokuyor sizde neden olabilir tek kulağı o şekilde sizce ne yapabilirim .
benim bebeğimde iki aylık bizde de aynı durum var ben ıslak pamuk ile siliyorum günlük ama yine de kokuyor sanırım büyüyünce gecicek😂
Bence bi doktora muayene ettirin koku enfeksiyondan dolayı oluyor diye biliyorum
Her yıkanmadan sonra bende öyle yapıyorum da bugün yıkadım yine ama bu sefer koku hiç yoktu sağlık ocağına gideceğim aşı için o zaman hemşiresine sorarım
Merhaba 🙂 Bazen kulak arkasında/katlantılarda biriken süt–ter kalıntısı ya da kulak girişinde biriken kirden kaynaklanabilir; önce kulağın **dış kısmını ve arkasını** banyo sonrası iyice kurulayın, gün içinde nemli kalıyorsa temiz bir pamukla (sadece dıştan) nazikçe silin, **kulak içine çubuk/pamuk sokmayın** ve herhangi bir yağ/damla uygulamayın. Koku tek kulakta “aşırı” ise, akıntı, kızarıklık, şişlik, bebeğin huzursuzluğu/ateşi gibi bulgular eşlik edebileceği için **aynı gün içinde çocuk doktorunuza veya KBB’ye danışmanız** en sağlıklısıdır.💕
Yanıtlar
Huzursuzluk ve ateş yok dediğiniz gibi yaparım teşekkürler