Transfer sonrası ilk beta 144 çıktı böyle olup sağlıklı ilerleyen oldu mu acaba
Tüp bebek sonrası beta hcg
Genel SohbetBebek İsteyenler
Cevaplar
4fa90fa6
Benim 128 çıkmıştı canım transfer sonrası şuan 4 aylık olduk bile tabiki iki gün sonraki artış ikiye katlamalı 144 de şuan 300 olursa gebesin şimdiden hayırlı olsun baya olmuş yazalı sen ama kimse yorum yapmayınca yazmak istedim
Yanıtlar
Teşekkür ederim bende mesajınızı yeni gördüm iki güne bir kan verdim iki kez en son 1642 çıktı doktor bidaha kan vermeme gerek olmadığını söyledi 10 gün sonrasına da kese için randevu verdi. O zaman adet tarihime göre 6+4 oluyorum kalp atışı da duyulur mu acaba
Evet benim arkadaşımın 39 felan dı sağlıklı geblik olur merak etmeyin iki gün sonra tekrar baktırır doktor düzenli artık var ise bebek sağlıklıdır hayırlı olsun 😊
Yanıtlar
Teşekkür ederim😊