Tüp bebek sonrası beta hcg

Genel SohbetBebek İsteyenler
grvz9x9byq profile picture

grvz9x9byq |

Transfer sonrası ilk beta 144 çıktı böyle olup sağlıklı ilerleyen oldu mu acaba

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

4fa90fa6 profile picture

4fa90fa6

Benim 128 çıkmıştı canım transfer sonrası şuan 4 aylık olduk bile tabiki iki gün sonraki artış ikiye katlamalı 144 de şuan 300 olursa gebesin şimdiden hayırlı olsun baya olmuş yazalı sen ama kimse yorum yapmayınca yazmak istedim

Yanıtlar

grvz9x9byq profile picture

Teşekkür ederim bende mesajınızı yeni gördüm iki güne bir kan verdim iki kez en son 1642 çıktı doktor bidaha kan vermeme gerek olmadığını söyledi 10 gün sonrasına da kese için randevu verdi. O zaman adet tarihime göre 6+4 oluyorum kalp atışı da duyulur mu acaba

narinkanatli63 profile picture

Evet benim arkadaşımın 39 felan dı sağlıklı geblik olur merak etmeyin iki gün sonra tekrar baktırır doktor düzenli artık var ise bebek sağlıklıdır hayırlı olsun 😊

Yanıtlar

grvz9x9byq profile picture

Teşekkür ederim😊