315cf01b |
9. haftalık gebeyim 1 haftadır yumurta yiyemiyorum kokusuna bile katlanamiyorum onun yerine ne yesem olur
315cf01b |
9. haftalık gebeyim 1 haftadır yumurta yiyemiyorum kokusuna bile katlanamiyorum onun yerine ne yesem olur
e8e27ff8
ben de bir süre tiksindim haşlama farklı şekilde yumurta pişirdim omlet krep tost vs
Ben de ilk başlardan beri yumurta konusunda çok hassaslaştım. Menemen patatesli yumurta o tarz şeylerin içinde daha çok yiyebiliyorum. Haşlanmış yumurta hâlâ yiyemiyorum
Yanıtlar
315cf01b
aşırı şekilde midemi bulandırıyor, farklı şekilde yiyince birşey olmuyo genelde
8cb8a977
Maalesef alternatifi yok zorla bir tane yemeye çalış gün içinde yoğurt kefir peynir muz çiğ kuruyemiş avokado tüketmeye çalış benimde hala öyle
ben 4. aya kadar yiyemedim, multivitamin alıyorsan yiyemiyorum diye çok kafana takma zaten ilk aylar depolarından besleniyor bebek
Yanıtlar
315cf01b
1 haftadır herşeyden tiksinmeye başladım midem artık daha çok bulanıyor ağzım acı bir tad oluyor ne yersem ne içersem
geçecek sabretmek zor biliyorum ama,prilam içiyor musun 😥
315cf01b
“geçecek sabretmek zor biliyorum ama,prilam içiyor musun 😥”
- tubikkk
yok doktorum geçer dedi
bnm de şiddetli bulantılarım var, prilam kullanıyorum, ilk gebeliğimde ilaç kullanmayacağım diye diretip sonra salaklık etmişim dedim. 4 kg vermiştim hiçbir şey yiyemedim yesem kustum. şuan prilamla dahi zorlanıyorum ve yumurtayı mümkünse soğuk ve tadını bastıracak şeylerle birlikte ağzıma atıyorum.
e269b58b
Benim bebeğim 40+5 de geldi ve doğurduğum da bile kustum midem bulandı 9 ayim istisnasız her gün kusmakla ve bulantıyla geçti kuru ekmek tahin ve zeytin yiyebildim sadece böyle olmasına rağmen bebeğim gayet sağlıklı ve iyi bi kilo da doğdu doktoruma danıştığım da çevreye aldıris etme sakın kendini zorlama sen açlıktan yataklara düşsen bile. O seni sömürür depolarından karnını doyurur demişti ( birde hi hafta boyunca hastanede yattım şiddetli bulantı sıvı kaybı yüzünden başım çok ağrıyordu agri kesici almak için içirdiğim bi yudum suyu çıkardım çok takmamak lazımmış o bir hafta boyunca hiç bir şey yemedim iç edim sadece serum
Yanıtlar
e269b58b
Aaa birde prilam hiç ise yaramadı bende o kadar çok bulanıyordu ki kanser hastalarının kullandığı bi ilaç kullandım doktorumun önerisi ile çok çok az faydası oldu ama ona bile şükrettim 500 -600 tl civarı bi ilaçtı reçetesiz alıyordum üzülmeyin çok yiyemedim edemedim diye bebek asıl kiloyu 36 dan sonra alıyor hem bol kaşar yiyin