Arkadaşlar merhaba. İki aylık bir bebeğim var . Sütüm yetmıyor. Açığımı mama ile kapatıyorum. Acaba mamasız besleyebılcegım kadar sütü arttırmanın bir yolu var mı. Cok üzülüyorum mama verdıgım için.
Sütü arttırma olanağı var mı
Cevaplar
rica ederim inşallah bebeğinize bolca süt olur günde 2 3 defa sağın biri muhakkak gece olsun