Sütü arttırma olanağı var mı

mehtape44 profile picture

mehtape44 |

Arkadaşlar merhaba. İki aylık bir bebeğim var . Sütüm yetmıyor. Açığımı mama ile kapatıyorum. Acaba mamasız besleyebılcegım kadar sütü arttırmanın bir yolu var mı. Cok üzülüyorum mama verdıgım için.

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

emine12345678922 profile picture

Seni o kadar iyi anlıyorum ki. Doğum yaptığımda ğögüs ucum çıkmadı silikon uç kullanmam gerekti ben daha ayılmamışken büyük uç la çocuğu emzirmeye çalıştık süt gelmedi sağmaya çalıştık yanlış flanş yüzünden bir damla 1 damla süt çıktı yarım saatte çocuk sarılık olmasın diye mamaya başladık o gece ve iki ay mama artı emzirme devam ettim. Tabi biberon kullanınca çok sık meme reddi oldu ama bu süreç boyunca hep sütümü sağdım aktif olarak talep çok gibi hissettin diye ben bunun faydasını gördüm açıkcası özellikle gece 02.00 - 05.00 sağımı yanına malt içeçekler içiyorum ben artı dut kurusunu kaynatıp içtim. kuru yemişler yedim yulaf yedim. Ve kendime kocaman bir suluk aldım gün boyu su içtim en az 3 litre. Böylelikle arttırdım sonra gündüz hiç mama vermemeye karar verdim 20 dakikaya birde olsa hep emzirdim azda çıksa emzirdim gece yatarken verdim sadece sonra sma da ilk sıkıntı çıktığında bırakma kararı aldım bir cesaretle ve çok şükür şuan kızım 7 aylık ve 5 aydır mama kullanmıyorum. En önemlisi sütüne güvenmen gerekiyor stres olma bu çok etkiliyor

Sütü arttırma olanağı var mı için cevap | Momy