d637032b |
10 temmuzda sezeryan olacağım. Çok korkuyorum iğneden falan değil uyanıkken ameliyat olmaktan. Ve sonrası oluşacak ağrılardan falan. Doktor 2 güne toparlarsın ağrıların geçer diyor. Genel anestezi istedim olmaz dediler. Sezeryan olanlar nasıl süreci geçirdi?