Sezeryan

Genel SohbetDoğum
d637032b profile picture

d637032b |

10 temmuzda sezeryan olacağım. Çok korkuyorum iğneden falan değil uyanıkken ameliyat olmaktan. Ve sonrası oluşacak ağrılardan falan. Doktor 2 güne toparlarsın ağrıların geçer diyor. Genel anestezi istedim olmaz dediler. Sezeryan olanlar nasıl süreci geçirdi?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

nazlıözkan profile picture

Merhaba hayırla kucağınıza alın inşallah Sezeryan öyle abartıldığı kadar bir şey değilmiş bence yine de acı eşigiyle alakalı bi durumdur Ben genel anestezi oldum ama olmasam da olurmuş bebeğin ilk saatlerinin farkında olmuyorsun doğar doğmaz göremiyorsun o anestezi etkisiyle toparlanma konusunda da ilk gün zorlandım sadece bi haftaya normale bindi

Yanıtlar

hsbe.inan profile picture

Teşekkür ediyorum cevabınız için🙏🏻

b5e4251b profile picture

b5e4251b

Ameliyat ekibi sizinle sohbet ederken bitmiş olacak inşallah ❤️ sağlıkla alın kucağınıza