dilekmbye
Cevaplar
Benim de 4 aylık bebek ama hiç regl olmadım 2. Ay civarıydı sanırım hafif bir koyu kırmızı akıntı oldu cok hafif damla şeklinde okadar. 6. Aya kadar normal dedi doktor
Ebebek gibi sitelerin ücretsiz uyku danışmanları var onlardan destek alabilirsiniz. Gerekli uyku ortamını sağlıyormusunuz ? Zifiri karanlık oda ve bayaz gürültü ile kucakta pışpış yaparak deneyebilirsiniz. İlk günler derin uykuya dalması uzun sürebilir ama zamanla kısalıyor biz 10 dakika içinde bu ortamda uyuyup yatağa koyuyoruz ve min 10-14 saat uyuyor sadece 3 saatte bir meme istediği için uyanıyor uykuda emzirip yatagına koyuyorum. Beyaz gürültü tüm gece açık kalması lazım. Cocuk ağlar uyanırsa da onu görebilmek adına kırmızı loş bir ışık kullanmalısınız.
Ben 22 hafta 5 aydayım gece 3 kez besleniyor gece ben uyumuyorum gündüz eşime verip uyuyorum siz gece rahatsınız ne güzel😂
Özelmi devlet mi ? Ben acıbadem bakırköyde dogum yaptım ve takipliydim dogum paketi almıştım en ufak bir sorun yaşamadım ki çok takıntılı ve detaycı biriyimdir yani
Aynen bizde 22. Haftalığız gece sürekli uyanıyor 3 ten sonra özellikle ve gündüz de canı acıyor gibi aniden ağlamalar var ben wc bile gidemiyorum canı acımış gibi aniden çığlık atıyor beni görmediğinde malesef
Aile hekimliğinde duvarda kilogram tablosu var ayına göre oradan bakın kilosu normalse beslenmede sorun yoktur bizim de 22 haftalık ama 9,7 kg. Bize doktor mamayı içindeki su miktarını artır mamasını azalt dedi cok kilolu oldugu için
Çok erken değilmi ya sonuçta bezin içinde kanlı bir yara çiş temas edicek yanıcak orası hava alamayacak vs
Bizim yaklaşık 3 hafta sert kaldı aynen dediğiniz gibi aşı günü sonrası 24 saat ateş oldu ilk hafta orayı elletmedi sonrasında annem dedi bu ne sen masaj yapmadınmı buraya diye annem de eczacı. Her aşı sonrası masajda dağıtılması gerekiyor dedi. Biz 3/4 gün o bölgeye masaj yaptık geçti. Elinle ileri geri hafif bastırarak yapıp o sertliği dagıtmak gibi düşün.
Bizim de benzer durum. Akşam 7 civarı uyuyor. Sabah ezanında uyanıyor. 2 kere emziriyorum 3-4 saatte bir. Bez değiştirmemek için bir numara büyük takıyorum. Gece 4-4:30 arası utanınca mecburen kucakta pışpış
6,5 aylık bebek için 1 tatlı kaşığı ek gıda yeterli ve olması gereken miktar üzülmeyin. Meme/mama konusunda sevmediyse farklı markaları deneyebilirsiniz. Golden goat içeriği çok besleyici kilo alımı destekler. Öneririm. Farklı marka ve tadlar sunarsanız mutlaka içinden birini sevicektir. Malesrf bazı çocuklar zor ve seçici. Bizimkide 26 haftalık tam 6 aylık. Doğduğundan beri aptamil kullandık. Yediği için farklı marka denemedik
3 saat sonra bir şekilde beslemeni gerektiğini düşünmekteyim. Doktorlar topuğunu çimdikleyerek uyandırıp besliyordu. Deneyebilirsiniz. Memede uyuyan cocuklar içinde bu şekilde yapıyorlar
Benim de bebeğim 6,5 aylık ben de daha olmadım ama dr kontrolünde yumurta üretimi var. Zaten jinekolog o yumurta üretimini görmeden sizi takibi bırakmaz ki. yani doğumdan 30. Gün sonra cagırıp bakıyor.
Valla bizimde çok gazlıydı. 6 aylık oldu hala gazlı gece beslenme sonrası gaz gelirse uyanıyor malesef. Baba da günde 1 bardaktan fazla rezene vs içersen de gaz oluyor dediler kime inanacağımızı şaşırdık
En fazla günde 1 bardak kahve - türü fark etmez, bir bardak da çay- küçük bardak ile. Yasal sınır bu. Fazlası bebeğin kalbinde sorun yapıyor malesef. Ne kadar az kafein, okadar sağlıklı bir bebek. Karar senin. Bu arada çikolata, kakao vs de kafein içeriyor. Mesela çikolata yediysen o günkü kahve hakkın yok olur. Öyle hesapla
Ben e bebekten canyon aldım gayet uygun fiyatlı konforlu ve diğer arabalardan farksız. Markalara o paraları vermek saçma. Reklam bedelini ürüne fiyat olarak koyuyorlar. Gereksiz diye düşünüyorum. Tek dikkat etmen gereken şey südpansiyonlu teker olmadı çünkü düz olmayan zeminlerden mutlaka geciceksin bebek sarsılmaması gerekiyor içinde
Aslında bu bebekten bebeğe değişiyor. Prima, molfix ve sleepy denedim. Bizim bebek biraz fazla yiyip fazla çiş kaka yaptığı için molfix ve sleepy hep taştı. Primanın hem aktif bebek hem de premium serisi taşma yapmadı. Gece bezini bir numara büyük taktık nadiren taşıyordu. Tombik bebekler için geçerli tabi bu
Ben 1992 liyim. Ben doğduğumda canbebe ilk ürünleri üretmiş. İyi bir marka yıllardır var sonuçta. Bizim bebek tombik olduğu için bütün bezleri taşırıyor sadece prima kullanabiliyoruz
Hayır birkaç gün sonra ağrısı geçmiş bende koşturmaktan aşıyı bile unutmuştum dokundurmaya başlayınca o bölgeyi elinizle dagıtın biz öyle yaptık geçti
Benim de 4 aylık bebek ama hiç regl olmadım 2. Ay civarıydı sanırım hafif bir koyu kırmızı akıntı oldu cok hafif damla şeklinde okadar. 6. Aya kadar normal dedi doktor
Ebebek gibi sitelerin ücretsiz uyku danışmanları var onlardan destek alabilirsiniz. Gerekli uyku ortamını sağlıyormusunuz ? Zifiri karanlık oda ve bayaz gürültü ile kucakta pışpış yaparak deneyebilirsiniz. İlk günler derin uykuya dalması uzun sürebilir ama zamanla kısalıyor biz 10 dakika içinde bu ortamda uyuyup yatağa koyuyoruz ve min 10-14 saat uyuyor sadece 3 saatte bir meme istediği için uyanıyor uykuda emzirip yatagına koyuyorum. Beyaz gürültü tüm gece açık kalması lazım. Cocuk ağlar uyanırsa da onu görebilmek adına kırmızı loş bir ışık kullanmalısınız.
Ben 22 hafta 5 aydayım gece 3 kez besleniyor gece ben uyumuyorum gündüz eşime verip uyuyorum siz gece rahatsınız ne güzel😂
Özelmi devlet mi ? Ben acıbadem bakırköyde dogum yaptım ve takipliydim dogum paketi almıştım en ufak bir sorun yaşamadım ki çok takıntılı ve detaycı biriyimdir yani
Aynen bizde 22. Haftalığız gece sürekli uyanıyor 3 ten sonra özellikle ve gündüz de canı acıyor gibi aniden ağlamalar var ben wc bile gidemiyorum canı acımış gibi aniden çığlık atıyor beni görmediğinde malesef
Aile hekimliğinde duvarda kilogram tablosu var ayına göre oradan bakın kilosu normalse beslenmede sorun yoktur bizim de 22 haftalık ama 9,7 kg. Bize doktor mamayı içindeki su miktarını artır mamasını azalt dedi cok kilolu oldugu için
Çok erken değilmi ya sonuçta bezin içinde kanlı bir yara çiş temas edicek yanıcak orası hava alamayacak vs
Bizim yaklaşık 3 hafta sert kaldı aynen dediğiniz gibi aşı günü sonrası 24 saat ateş oldu ilk hafta orayı elletmedi sonrasında annem dedi bu ne sen masaj yapmadınmı buraya diye annem de eczacı. Her aşı sonrası masajda dağıtılması gerekiyor dedi. Biz 3/4 gün o bölgeye masaj yaptık geçti. Elinle ileri geri hafif bastırarak yapıp o sertliği dagıtmak gibi düşün.
Bizim de benzer durum. Akşam 7 civarı uyuyor. Sabah ezanında uyanıyor. 2 kere emziriyorum 3-4 saatte bir. Bez değiştirmemek için bir numara büyük takıyorum. Gece 4-4:30 arası utanınca mecburen kucakta pışpış
6,5 aylık bebek için 1 tatlı kaşığı ek gıda yeterli ve olması gereken miktar üzülmeyin. Meme/mama konusunda sevmediyse farklı markaları deneyebilirsiniz. Golden goat içeriği çok besleyici kilo alımı destekler. Öneririm. Farklı marka ve tadlar sunarsanız mutlaka içinden birini sevicektir. Malesrf bazı çocuklar zor ve seçici. Bizimkide 26 haftalık tam 6 aylık. Doğduğundan beri aptamil kullandık. Yediği için farklı marka denemedik
3 saat sonra bir şekilde beslemeni gerektiğini düşünmekteyim. Doktorlar topuğunu çimdikleyerek uyandırıp besliyordu. Deneyebilirsiniz. Memede uyuyan cocuklar içinde bu şekilde yapıyorlar
Benim de bebeğim 6,5 aylık ben de daha olmadım ama dr kontrolünde yumurta üretimi var. Zaten jinekolog o yumurta üretimini görmeden sizi takibi bırakmaz ki. yani doğumdan 30. Gün sonra cagırıp bakıyor.
Valla bizimde çok gazlıydı. 6 aylık oldu hala gazlı gece beslenme sonrası gaz gelirse uyanıyor malesef. Baba da günde 1 bardaktan fazla rezene vs içersen de gaz oluyor dediler kime inanacağımızı şaşırdık
En fazla günde 1 bardak kahve - türü fark etmez, bir bardak da çay- küçük bardak ile. Yasal sınır bu. Fazlası bebeğin kalbinde sorun yapıyor malesef. Ne kadar az kafein, okadar sağlıklı bir bebek. Karar senin. Bu arada çikolata, kakao vs de kafein içeriyor. Mesela çikolata yediysen o günkü kahve hakkın yok olur. Öyle hesapla
Ben e bebekten canyon aldım gayet uygun fiyatlı konforlu ve diğer arabalardan farksız. Markalara o paraları vermek saçma. Reklam bedelini ürüne fiyat olarak koyuyorlar. Gereksiz diye düşünüyorum. Tek dikkat etmen gereken şey südpansiyonlu teker olmadı çünkü düz olmayan zeminlerden mutlaka geciceksin bebek sarsılmaması gerekiyor içinde
Aslında bu bebekten bebeğe değişiyor. Prima, molfix ve sleepy denedim. Bizim bebek biraz fazla yiyip fazla çiş kaka yaptığı için molfix ve sleepy hep taştı. Primanın hem aktif bebek hem de premium serisi taşma yapmadı. Gece bezini bir numara büyük taktık nadiren taşıyordu. Tombik bebekler için geçerli tabi bu
Ben 1992 liyim. Ben doğduğumda canbebe ilk ürünleri üretmiş. İyi bir marka yıllardır var sonuçta. Bizim bebek tombik olduğu için bütün bezleri taşırıyor sadece prima kullanabiliyoruz
Hayır birkaç gün sonra ağrısı geçmiş bende koşturmaktan aşıyı bile unutmuştum dokundurmaya başlayınca o bölgeyi elinizle dagıtın biz öyle yaptık geçti