oslmyvz
Cevaplar
prilam dr gebeler için üretilmiş bir ilaç güvenle kullanın, ben çok daha ağır Zofer gibi kanser tedavisi görenlerin kullandığı bulantı ilacını 6.aya kadar kullanmak zorunda kaldım, şükür bebeğim sağlıklı
Doğru değil, adet olmasanızda yumurta üretiyosunuz. Doktorum beni de 40 kontrolümde uyarmıştı. Birde bu dedikleri doğru olsaydı 1 yaş arası olan kardeşler olmazdı.
Doktorlar dönme hareketinin 6-7 aylıkken normal kabul ediyor henüz zamanınız var. Benim bebeğimde 4 aylık hiç dönme belirtisi yok daha.
Süt arttırıcı toz ve damla var marka vermem doğru olmaz diye yazamıyorum eczaneden alabilirsiniz bana doktorum tavsiye etmişti kullandım işe yaradı sanırım ama en çok faydayı power pumping ile sağladım küme sağım diye de geçiyor mutlaka yapın çoğalacaktır sütünüz.
prilam dr gebeler için üretilmiş bir ilaç güvenle kullanın, ben çok daha ağır Zofer gibi kanser tedavisi görenlerin kullandığı bulantı ilacını 6.aya kadar kullanmak zorunda kaldım, şükür bebeğim sağlıklı
Doğru değil, adet olmasanızda yumurta üretiyosunuz. Doktorum beni de 40 kontrolümde uyarmıştı. Birde bu dedikleri doğru olsaydı 1 yaş arası olan kardeşler olmazdı.
Doktorlar dönme hareketinin 6-7 aylıkken normal kabul ediyor henüz zamanınız var. Benim bebeğimde 4 aylık hiç dönme belirtisi yok daha.
Süt arttırıcı toz ve damla var marka vermem doğru olmaz diye yazamıyorum eczaneden alabilirsiniz bana doktorum tavsiye etmişti kullandım işe yaradı sanırım ama en çok faydayı power pumping ile sağladım küme sağım diye de geçiyor mutlaka yapın çoğalacaktır sütünüz.