cns91a |
3 ay oldu dogum yapalı saclarım aşırı dökulmeye basladi duyuyodum baskalarindan ama avuc avuc elimde kalıyor normal mi ? Tavsiyesi olan var mı ?
cns91a |
3 ay oldu dogum yapalı saclarım aşırı dökulmeye basladi duyuyodum baskalarindan ama avuc avuc elimde kalıyor normal mi ? Tavsiyesi olan var mı ?
embeauty öneriliyordu ben de onun setini aldım, biraz daha azaldı dökülme