Ravza |
Perinatoloji muayene de plasenta aşağıda ama ilerleyen haftalarda yukarı çıkar dedi böyle olan var mı
Ravza |
Perinatoloji muayene de plasenta aşağıda ama ilerleyen haftalarda yukarı çıkar dedi böyle olan var mı
benim 16 haftalıkken söylendi 36 haftaya kadar çıkmadı bı sıkıntı yaşamadım sadece çok yorma kendini dedi Dr um kanama olabilir diye şükür bişey olmadı ama yukarı çıkıp normal doğum yapan çok ben sezeryan oldum geçmişteki ameliyatımdan dolayı içiniz rahat olsun stres yapmayın ben kendim tedirgin olmuştum ama gerek yokmuş sağlıkla büyüsün bebisiniz