ba1579da |
Merhaba arkadaşlar 5+4 günlük hamileyim tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım dün kese kontrolü için alttan muayene yapıldı bugün hafif kanama başladı böyle bir durumla karşılaşan varmı ?
ba1579da |
Merhaba arkadaşlar 5+4 günlük hamileyim tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım dün kese kontrolü için alttan muayene yapıldı bugün hafif kanama başladı böyle bir durumla karşılaşan varmı ?
Benim de kanamam olmuştu doktorum progeston iğnemin dozunu arttırdı ekstra da fitil verdi. Birde bolca dinlenin. Doktorunuza danışın
Yanıtlar
Sabah görüştüm prolutex verdi vurdum hemen fitili transferden beri kullanıyorum zaten tekrar muayene felan etmeyince bi panik oldum emin olamadım ya başka doktora mı gitsem diye düşündüm
59584992
Benim de 8 ve 12. Haftalarda kanamam olmuştu. Sonra bir daha olmadı Allah’a şükür sakin kalmaya dikkat edin 🙏🏽
Yanıtlar
İnşallah benimde devam etmez kanamam teşekkür ederim ❤️