Kanama olması

GebelikAşılama
ba1579da profile picture

ba1579da |

Merhaba arkadaşlar 5+4 günlük hamileyim tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım dün kese kontrolü için alttan muayene yapıldı bugün hafif kanama başladı böyle bir durumla karşılaşan varmı ?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

Ravza profile picture

Benim de kanamam olmuştu doktorum progeston iğnemin dozunu arttırdı ekstra da fitil verdi. Birde bolca dinlenin. Doktorunuza danışın

Yanıtlar

bb2xszw9vs profile picture

Sabah görüştüm prolutex verdi vurdum hemen fitili transferden beri kullanıyorum zaten tekrar muayene felan etmeyince bi panik oldum emin olamadım ya başka doktora mı gitsem diye düşündüm

59584992 profile picture

59584992

Benim de 8 ve 12. Haftalarda kanamam olmuştu. Sonra bir daha olmadı Allah’a şükür sakin kalmaya dikkat edin 🙏🏽

Yanıtlar

bb2xszw9vs profile picture

İnşallah benimde devam etmez kanamam teşekkür ederim ❤️