“”
- Anonymous
o kadar aynı şeyleri düşünüp yapmışız ki. ben de 4 gün kakasını yapmayınca 5. Gün full anne sütü verdim, sanırım yemeye de alıştığı için doymadı gece durmadan emmek istedi emzirdim sabrettim, sabahında benim de bebeğim kakasını yapabildi. zorlandı ama başardı en azından. ama ne kadar bu yöntemi denesem de artık hep 3-4 günde bir az az kaka yapıyor.
dün doktora gittiğimde doktor 10 gün normal, karnına dokun sertleşmemişse gaz çıkarıyorsa sıkıntı yok. ama karnı sertse gaz bile çıkaramıyorsa huzursuzlanıyorsa o zaman fitil gibi yöntemlere başvurulur dedi. ayrıca enterogermina Kids probiyotik önerdi. probiyotikler iyi geliyormuş.