kaka problemi

c215b2c5 profile picture

c215b2c5 |

6 ay 1 haftalık kızım var şimdiye kadar sadece anne sütü ile beslendi son 2 3 gündü ek qıda verdim arada muz püresi ve çocuklar için olan bazı yemekler 3 gündü kaka yapmadı korkmalıyımmı ama bebek hic huzursuz deyil gülüb oynuyur qazda arada çıkarıyor ama kaka 3 gündu yapmadı ne önerirsiniz?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

cakiltasimerveyimben profile picture

- Anonymous

o kadar aynı şeyleri düşünüp yapmışız ki. ben de 4 gün kakasını yapmayınca 5. Gün full anne sütü verdim, sanırım yemeye de alıştığı için doymadı gece durmadan emmek istedi emzirdim sabrettim, sabahında benim de bebeğim kakasını yapabildi. zorlandı ama başardı en azından. ama ne kadar bu yöntemi denesem de artık hep 3-4 günde bir az az kaka yapıyor. dün doktora gittiğimde doktor 10 gün normal, karnına dokun sertleşmemişse gaz çıkarıyorsa sıkıntı yok. ama karnı sertse gaz bile çıkaramıyorsa huzursuzlanıyorsa o zaman fitil gibi yöntemlere başvurulur dedi. ayrıca enterogermina Kids probiyotik önerdi. probiyotikler iyi geliyormuş.

kaka problemi için cevap | Momy