“siz ek qıda olaraq me yapıb veriyorsunuz?”
- c215b2c5
biz 5.5 aylıkken 3 gün tadımlarıyla başladık. kabak, tatlı patates, havuç tarzında. blendırdan geçirmedim hep çatalla ezerek verdim. artık karıştırıp yemek yapmaya çalışıyorum. og natural diye bir markadan yulaf, Pirinç unu falan aldım ama bebeğim çok da sevmedi onları. bence bebekler para harcamasını değil damak tadına uyacak yemekleri seviyor. Sabah yumurta haşlayıp sarısını veriyorum. yanına bazen Pirinç unu yapıyorum. bazen yoğurt koyuyorum. akşam bizimle annemin yazın kendi döküp yaptığı tarhanadan yediriyorum (en sevdiği bu).
pişirdiklerimi kendi haşlama suyuyla yemek yapıyorum, içine kesinlikle zeytinyağı koyuyorum.
siz nasıl yapıyorsunuz, allah hepimize kolaylık versin valla 😂